logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
max0012  
#1 Gepost : maandag 17 september 2012 15:39:12(UTC)
max0012

Nieuwe uitzetting

Bedankjes: 2 keer
hallo beste karpervissers
ik wil nieuwe beetmelders kopen
en ik wou de delkim txi plus
allen waar ka je deze het beste kopen?(waar is ie het goedkoopst??)
gr. max
Sponsor
freaky  
#2 Gepost : maandag 17 september 2012 16:10:10(UTC)
freaky

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
je kan het beter in de winkel kopen waar je vaak komt, of weet dat ze een goede service hebben.
als er een keer iets mis mee is dan weet je tenminste dat je goede service krijgt, en dat vind ik persoonlijk meer waard dan de piepers ergens anders voor paar euro minder te kopen
leer om te vangen, vang om te leren
thimon  
#3 Gepost : maandag 17 september 2012 16:57:02(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
freaky schreef:
je kan het beter in de winkel kopen waar je vaak komt, of weet dat ze een goede service hebben.
als er een keer iets mis mee is dan weet je tenminste dat je goede service krijgt, en dat vind ik persoonlijk meer waard dan de piepers ergens anders voor paar euro minder te kopen

Goede opmerkingen Freaky!! zo is het maar net!
Doorzetten wordt beloond!
Erwin  
#4 Gepost : maandag 17 september 2012 17:25:50(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Precies. Ik denk niet dat de prijsverschillen heel erg groot zijn. Je kunt dan beter iets meer betalen en zeker weten dat de service goed is...
PatricS  
#5 Gepost : maandag 17 september 2012 17:30:49(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Hey Max,

Kan ook via Marktplaats. Wel zorgen dat je ze ophaald! Dan kun je gelijk even testen en kijken of de trilplaat niet versleten is door bv. gevlochten lijn.
Op Marktplaats zijn ze trouwens niet veel goedkoper hoor. Waardevast product. Of je moet geluk hebben.

Als je ze bij de winkel wil halen (garantie+neiuw) zal ik net als Thimon zegt "in de winkel kopen waar je vaak komt, of weet dat ze goede service hebben".

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een winkel waar je terecht kan ipv een internetshop. Deze laatste is vaak iets goedkoper, maar met verzendkosten scheelt het niet meer zoveel.

En middagje in de winkel is ook altijd weer leuk (vind ik).
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
thimon  
#6 Gepost : maandag 17 september 2012 17:49:54(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
PatricS schreef:
Hey Max,

Kan ook via Marktplaats. Wel zorgen dat je ze ophaald! Dan kun je gelijk even testen en kijken of de trilplaat niet versleten is door bv. gevlochten lijn.
Op Marktplaats zijn ze trouwens niet veel goedkoper hoor. Waardevast product. Of je moet geluk hebben.

Als je ze bij de winkel wil halen (garantie+neiuw) zal ik net als Thimon zegt "in de winkel kopen waar je vaak komt, of weet dat ze goede service hebben".

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een winkel waar je terecht kan ipv een internetshop. Deze laatste is vaak iets goedkoper, maar met verzendkosten scheelt het niet meer zoveel.

En middagje in de winkel is ook altijd weer leuk (vind ik).

als er een winkel is waar jij in de buurt graag heen gaat... en altijd een goede service krijgt. dan is dat een zeer goede optie. als er iets mee is heb je altijd zekerheid en garantie. sowieso zal ik adviseren om bij een goede winkel je spullen op te halen. en dan doel ik op echte karper speciaalzaken. Blijb ik ben bijvoorbeeld vaste klant bij een erg grote winkel die zo'n beetje alles heeft. altijd goede service, een bakkie koffie en altijd vrolijk personeel. dit vind ik wel erg veel waard als je t mij vraagt! Blij succes!!
Doorzetten wordt beloond!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.