logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lodewijk  
#21 Gepost : woensdag 19 september 2012 19:34:18(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
laat iedereen gewoon lekker doen wt ze willen Blij
als ze de vis mr met respect behandelen.
ik hou van het merk nash en ja ik heb bijna alles van ze.
het is een duur merk maar maakt mij dat een modepoppetje?

Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 september 2012 19:35:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Leroy86  
#22 Gepost : woensdag 19 september 2012 19:45:30(UTC)
Leroy86

25 ponder

Lodewijk schreef:
maakt mij dat een modepoppetje?

nee maar wel een lekkere vent!!Shhh
Lodewijk  
#23 Gepost : woensdag 19 september 2012 20:13:57(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
miss een vervelende vent hehe
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Guus N  
#24 Gepost : woensdag 19 september 2012 21:18:46(UTC)
Guus N

25 ponder

Bedankjes: 1 keer
thimon schreef:
dan hebben we nog het deel jeugd vissers.
de jeugd ziet het op dvd's en filmpjes op youtube, zonder zich er van bewust te zijn hoe lastig het eigenlijk is om echt goed en verantwoord op karper te kunnen vissen.
ze gaan met half gebakken spullen naar de waterkant. verkeerde haken , verkeerde hengels, gevlochten lijnen en noem het allemaal maar op. en als ze dan al eens een run krijgen... slaan ze de hengel ook wel zo belachelijk hard op alsof hun leven er vanaf hangt, en hun hengel eigenlijk dient als hijskraan. wat krijg je dan... kapotte vissen , en papagaaien bekken. ik vind dit erg jammer.
ik vind dat er voor de jeugd wel eens speciale cursussen gegeven mogen worden. eerst slagen voor een cursus, voordat je aan het echte karpervissen mag beginnen. zo vind ik de georganiseerde jeugd kampen van de KSN Nederland een geweldig iniatief, dat wat mij betreft nog veel meer in opkomst mag komen.Blij

ik ben het hier niet helemaal mee eens.Niet eens
oke, er zijn jeugdige vissers die dit doen, maar ik zie ook heel vaak oudere mannen (rond de 50-60 jaar) die de hengel aanslaan als een vaste stok!
en dan ook naar binnen sleuren! De jongeren hebben misschien wel het duurste spul wat er is, maar daar zit ook een goede onthaakmat bij, de oudere hebben dit vaker niet omdat: of ze het nut er niet van inzien, of ze zeggen dan van: dat deden we vroeger ook niet.
En dan heb je nog de polen enz. die nog net niet met hun kruisboog op het water zitten.
Maar geloof maar dat die waarschijnlijk nog wel erger dan de jeugd zijn!
Het laatste ben ik wel met je eens, en dat is dat het KSN geweldige kampen organiseert en er alles aan doen om je telkens een beetje wijzer te maken!Like
thimon  
#25 Gepost : woensdag 19 september 2012 21:26:19(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Guus N schreef:
thimon schreef:
dan hebben we nog het deel jeugd vissers.
de jeugd ziet het op dvd's en filmpjes op youtube, zonder zich er van bewust te zijn hoe lastig het eigenlijk is om echt goed en verantwoord op karper te kunnen vissen.
ze gaan met half gebakken spullen naar de waterkant. verkeerde haken , verkeerde hengels, gevlochten lijnen en noem het allemaal maar op. en als ze dan al eens een run krijgen... slaan ze de hengel ook wel zo belachelijk hard op alsof hun leven er vanaf hangt, en hun hengel eigenlijk dient als hijskraan. wat krijg je dan... kapotte vissen , en papagaaien bekken. ik vind dit erg jammer.
ik vind dat er voor de jeugd wel eens speciale cursussen gegeven mogen worden. eerst slagen voor een cursus, voordat je aan het echte karpervissen mag beginnen. zo vind ik de georganiseerde jeugd kampen van de KSN Nederland een geweldig iniatief, dat wat mij betreft nog veel meer in opkomst mag komen.Blij

ik ben het hier niet helemaal mee eens.Niet eens
oke, er zijn jeugdige vissers die dit doen, maar ik zie ook heel vaak oudere mannen (rond de 50-60 jaar) die de hengel aanslaan als een vaste stok!
en dan ook naar binnen sleuren! De jongeren hebben misschien wel het duurste spul wat er is, maar daar zit ook een goede onthaakmat bij, de oudere hebben dit vaker niet omdat: of ze het nut er niet van inzien, of ze zeggen dan van: dat deden we vroeger ook niet.
En dan heb je nog de polen enz. die nog net niet met hun kruisboog op het water zitten.
Maar geloof maar dat die waarschijnlijk nog wel erger dan de jeugd zijn!
Het laatste ben ik wel met je eens, en dat is dat het KSN geweldige kampen organiseert en er alles aan doen om je telkens een beetje wijzer te maken!Like

en ook wat jij hier beschrijft moet ik je helemaal gelijk in geven.
daar had ik helemaal nog niet bij nagedacht.
mooie aanvulling op mijn verhaal! Blijb
Doorzetten wordt beloond!
DavidT  
#26 Gepost : donderdag 20 september 2012 18:12:14(UTC)
DavidT

40 ponder

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Zou je iets graag anders zien en kan je dat beïnvloeden? Handen uit de mouwen.
Zou je iets graag anders zien maar sta je machteloos. Lekker laten gaan.

Say hello to my little friend
monstercarps  
#27 Gepost : donderdag 20 september 2012 19:22:14(UTC)
monstercarps

30 ponder

karpervissen van een hobby naar een virusLekker!
Keep it simple...
MRabbers  
#28 Gepost : donderdag 20 september 2012 23:19:31(UTC)
MRabbers

10 ponder

Ja mee eens... vind oud spulmooi dat weten jullie, graag lichtestoken dus geen papegaai bekken bijmij..

Het is mode klopt! Was er vroeger ook erg gevoelig voor...d'oh!

Geniet nu meer metme retro Like
mike.l  
#29 Gepost : vrijdag 21 september 2012 13:13:17(UTC)
mike.l

15 ponder

Retro is ook in de mode.Like
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (8)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.