10 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 72
|
braskisss schreef:dus mag wel nachtvissen en hoe weet ik of daar waar ik wil nachtvissen of dat daar mag Volgens mij staan alle vastgestelde vis plekken op de site van je visvereniging. |
Schub: 1 Zeelt: 1 Brasem: 2 Blank: 9 |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
Lebbes schreef:braskisss schreef:dus mag wel nachtvissen en hoe weet ik of daar waar ik wil nachtvissen of dat daar mag Volgens mij staan alle vastgestelde vis plekken op de site van je visvereniging. nee dat staat er niet er staan eleen een paar regels voor de werstrijden verder wat fotos en uitslagen van de wedstrijden
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
|
Keep it simple... |
|
|
|
|
monstercarps schreef:Waarom bel je niet even? naar de vereniging of wa?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
als je 30,- in de maand te besteden hebt,ga dan niet op de maas zitten soppen.zonde van je geld en het leverd geen vis op,want voor 30,- heb je niet veel boillies,en als je om de dag moet voeren,ben je na een week al uitgevoerd. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
Mensen bij de vereniging wten echt niet waar ik mach nachtvissen Als ze komen controleren weten ze niet eens wat ze controleren Toen ik met een feeder een keer viste wou zon man mij bekeuren Omdat hij dacht dat het verboden was om met een feeder te vissen
|
|
|
|
|
Ik ga gewoon week voeren en dan een dag vissenr En heeft misschien iemend ervaring met de raam in grave?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
braskisss schreef:Ik ga gewoon week voeren en dan een dag vissenr En heeft misschien iemend ervaring met de raam in grave?
daar word niks gevangen,nu niet en de rest van het jaar ook niet,erg slecht en vies water. in grave zelf die vijver daar kun je wel een visje vangen,maar dan moet je lid zijn van de hengelsportvereniging van grave. en een controleur kan je niet beboeten,dat kan alleen de politie en een boa.volgens mij heb je niet eens gebeld,want iedere sportvisvereniging weet wel waat je wel en niet mag vissen. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.