10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik zou graag enige reacties van jullie krijgen inzake de keuze uit een tweetal tenten.
nash h gun strongbow bivy (1 persoons) of Fox Royale (niet de xxl).
Is iemand van jullie in bezit van een van deze tenten, en wat is jullie ervaring.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ha roy,
ik heb de proline pro-serie die lijkt volgens mij op de fox royale. de proline tent bevalt me super goed en word kompleet met grondzijl en wrap geleverd. de proline is een 1,5 persoons tent dus volop ruimte tijdens een nachtje vissen. op de proline site staat een filmpje dat is misschien makkelijker dan dat ik hem helemaal ga beschrijven.
greetz luuk
|
one life live it |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
luuk schreef:Ha roy,
ik heb de proline pro-serie die lijkt volgens mij op de fox royale. de proline tent bevalt me super goed en word kompleet met grondzijl en wrap geleverd. de proline is een 1,5 persoons tent dus volop ruimte tijdens een nachtje vissen. op de proline site staat een filmpje dat is misschien makkelijker dan dat ik hem helemaal ga beschrijven.
greetz luuk
een 1,5 persoons tent? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
daar bedoelt ie mee dat je net wat meer ruimte hebt dan 1 persoons zodat je al je zooi ook nog in je tent kwijt kunt |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
toevallig heb ik de nash-h gun strongbow bivvy en heeft men maat een fox royale Mijn nash tent vind ik voorlopig wel goed, maar de fox royale is in elk opzicht bijna beter vind ik. Dan heb ik het o.a over een beter grondzeil, tension poles van beter kwaliteit,.... De royale van mn maat is denk ik een 1 persoons, net zoals de mijne van nash. Toch is de fox ruimer en is die echt perfect voor 1 persoon. Qua kostprijs kost de fox denk ik wel +- 100 euro meer... En btw, verkopen ze die nash tent dan nog? want nadat ik mijne had gekocht is die in de winkel niet meer te koop geweest, en ik denk ook dat die tent vanaf 2008 al in verkoop was...
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Die nash tent is gewoon te koop bij Van Stekelenburg. maar i.i.g. bedankt voor jullie reacties.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.