50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik kwam dit tegen op een andere site..... Karpertent, Stretcher & Trolly in één! Een nachtje, weekend of week het maakt niet uit. Wat? Het feit dat je altijd bijna net zoveel mee moet sleuren hoe lang of kort je ook gaat zitten. Dus altijd een tent, stretcher, slaapzak, wat tassen enz. enz! En dat alles moet ook nog eens, samen met de hengels, op een trolly want je stekkie is een pokke-eind lopen. Uiteindelijk kom je dan gebroken aan en mag je de boel nog gaan opzetten. En is dat voor maar een nachtje en je vangt ook nog eens geen bal dan wordt het humeur er vaker niet beter op. Maar er is een oplossing. En wat voor één!! Kijk snel op de site van Hennink! Een trolly, stretcher, stoel en tent in één… Dit is de toekomst! http://www.henninkcarp.com/Ik heb net de site bekeken en het ziet er heel erg goed uit, je hebt heel veel mogelijkheden..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
als dit de toekomst is laat mij dan maar in het verleden blijven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-3-2010(UTC) Berichten: 38
|
Haha het is net een kinderwagen! Maar ik zie wel potentie...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
heb hem al gezien tijdens ksn jeugdkamp in oktober. een begeleider had er een (ik dacht om uit te testen) en het zag er wel goed uit. stabieler dan je zou denken en je bespaard zo een heleboel ruimte 128fs31818 |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Doet me denken aan zo'n fietstaxi die ze in Aziatische landen veel gebruiken gigglesmil Maar het kan handig zijn natuurlijk.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er super gaaf uit....nog even en we hebben allemaal zo'n mobiel station.....koffertje en tas er vast onder en gaan!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Lang geleden dat ik in een kinderwagen heb gelegen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha....ja, het is even wennen, maar het staat nog in de kinderschoenen. Nog even en je klapt een fantastische tent onder je stretcher vandaan. Mobieler kun je niet zijn....
Ik ben het met jullie eens dat het er niet uitziet als je het zo op het eerste gezicht ziet, maar dat is een kwestie van wennen!....denk ik....
Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Erwin schreef:
Ik ben het met jullie eens dat het er niet uitziet als je het zo op het eerste gezicht ziet, maar dat is een kwestie van wennen!....denk ik....
Dacht ik ook maar het neemt heel weinig ruimte in beslag. Ook is de kwaliteit goed van het doek, maar dat mag ook wel als je die prijs ziet |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
|
Ja...kwa prijs, je hebt natuurlijk wel een tent, een stretcher, een trolly en de kratjes. Kratjes vind ik wel jammer...had liever een mooie geïntrigeerde tas gezien onder het frame
|
|
|
|
|
is wel een apart gezicht en wie weet komen straks meer spullen erbij Bewerkt door de gebruiker vrijdag 2 april 2010 13:27:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
LEVERBAAR VANAF AUGUSTUS 2010
Bedrag: EUR 1,099.00 |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.