CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Nieuw Wereldrecord Karper op Rainbowlake over de 100Pond!!
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
het is zo ver..... ik kreeg een mailtje binnen van Felix van Marel.... Nieuw Wereldrecord Karper op Rainbowlake over de 100Pond!! Eindelijk is dat gebeurd waar iedereen al een tijd op zat te wachten. De eerste karper over de vijftig kilo of anders gezegd: 100POND!!!
Ik kreeg het nieuws via Alijn Danau vanochtend vroeg, via de sms, te horen! En ja je raadt het al het is wel een vis van Rainbowlake. Het zou om een Spiegelkarper gaan maar niet de bewuste vis die vorig jaar al over de 45 kilo heen ging. De eerste foto´s zijn als het goed is onderweg en hopelijk kunnen deze in de loop van de dag gepubliceerd worden!!
Zodra ik ze binnen heb worden zij direct geblogd! Weer een ware primeur hier op Sportvissen.blog.nl! Alleen hier het laatste nieuws als eerste…Dit is de link..... http://sportvissen.blog....ver-de-100pond#more-1732nu dan ff afwachten op de foto's Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 april 2010 15:29:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Het is wel 1april vandaag, hoop dat deze geen grap is.....
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Tuurlijk is dit een 1 april grap Steef
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
steef zenden schreef:Het is wel 1april vandaag, hoop dat deze geen grap is.....
klein visjes worden groot XD zal wel mooi zijn als het waar is, maar het zal wel niet..... |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-12-2009(UTC) Berichten: 61
|
Alsn da waar is pen ik pinokio... (nu hopen dat het niet waar is... greets |
|
|
|
|
|
het zou mooi zijn als het wel zo was een karper die 100lb weegt..... weet ook dat 100pond erg zwaar is, weet ook wel zeker dat het een 1aprilgrap zal zijn Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 april 2010 23:43:33(UTC)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
100lb is wel wat anders dan 100pond, en 100 lb is geen 50 kilo....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik weet ook niet precies wat ze nou bedoelen in het bericht....ponden of lbs....Maar goed....of het nou om ponden of lbs gaat.....het is vandaag 1 april
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik ben inderdaad ook bang dat het een grap is, maar anders.......................zou graag de foto zien. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Het is natuurlijk wel een 1april grap, kreeg wel te horen dat twee Engelse jongens waarschijnlijk de bekende Steve Briggs karper gevangen op een topgewicht van maar liefst 91 lb, dus ik denk 100lb is wel in zicht komt.......... Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 april 2010 23:41:50(UTC)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik denk ook dat de eerste 100lb karper niet lang meer op zich laat wachten en die zal waarschijnlijk ook wel op Rainbow Lake gevangen worden. Niet normaal wat een vissen daar rondzwemmen jawsmiley
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
geen foto is geen vis zeggen ze toch altijd???? :-" |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
100pond geloofde ik ook niet maar 100lb geloofde ik eerder wel..... |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ja, logisch lb is natuurlijk heel wat anders dan pond. Maar des al nietemin enorm zwaar hoor. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Nieuw Wereldrecord Karper op Rainbowlake over de 100Pond!!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.