5 ponder Lid sinds: 14-7-2012(UTC) Berichten: 27
|
hallo ik vis meestal in een kleine sloot en er zit daar een buis, uit die buis komen donkere wolken (onder water) komen karpers op deze buis af of blijfen ze daar liever uit de buurt van??
gr jasper
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-7-2012(UTC) Berichten: 14
|
Hoi Jasper,
Obstakels onder water, zoals een buis, kunnen goede stekken zijn. Denk je dat de donkere wolken door de stroming of iets anders worden veroorzaakt?
De beste manier om er achter te komen is natuurlijk om er keer te gaan vissen. Wat misschien nog verstandiger is om een keer niet te gaan vissen maar een keer een paar uurtjes te kijken en de waterdiepte op verschillende plaatsen te meten. Door kennis op te doen van het water kun je dan een goede stekkeuze maken.
|
|
|
|
|
ok, de donkere wolken komen uit de buis, en ik vis vaak op die plek maar had nog nooit gezien dat er donkere wolken uitkwamen. denk je dat karpers er op af komen??
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Heel waarschijnlijk word er uit die buis water gepompt. Dit zijn meestal topstekken om vis te vangen! Op een sloot waar ik vroeger viste hadden we net hetzelfde. Een buis die in verbinding stond met iemand zijn privé vijver. Bij die buis was altijd vis te vangen! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
ok dan zal ik daar vaker gaan zitten. als het op mn andere stek slecht gaat
bedankt voor alle tips
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.