logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
FisherDaniel  
#1 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 13:29:57(UTC)
FisherDaniel

25 ponder

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Goedemiddag mensen , ik ben daniel en 14 jaar , ik heb zojuist mijn eigen boilies voor de zoveelste x gemaakt. Mijn smaak? Scopex-kattenbrokjes. Tot op hede heb ik daar erg suc6 op gehad. Egt een tip voor julie. Maar hebben julie nog tips voor mij kwa voerstrategien? Ik kan dan wel goede boilies maken en er karpers mee uit trekken , alleen ik zou graag nog meer willen vangen. wat is het beste voer / pallets enz en welke plekjes moet je voeren? Bedankt!!! UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 augustus 2012 13:31:10(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
Sponsor
DavidT  
#2 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 16:16:52(UTC)
DavidT

40 ponder

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Leuk dat je super enthousiast bent Daniël. Maar loop niet te hard van stapel. Als je nu lekker aan het vangen bent dan komen de aantallen en gewichten vanzelf. Vissen is een proces van jaren. Al lijkt het de laatste tijd niet zo.

Vangen is iets anders. Wil je toch direct heel veel ga dan op een putje vissen waar teveel vis op te weinig oppervlakte zwemt. Appeltern ofzo. Lekker makkelijk met lokvoertjes, pellets, klein aas.
Say hello to my little friend
FisherDaniel  
#3 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 16:44:04(UTC)
FisherDaniel

25 ponder

DavidT schreef:
Leuk dat je super enthousiast bent Daniël. Maar loop niet te hard van stapel. Als je nu lekker aan het vangen bent dan komen de aantallen en gewichten vanzelf. Vissen is een proces van jaren. Al lijkt het de laatste tijd niet zo.

Vangen is iets anders. Wil je toch direct heel veel ga dan op een putje vissen waar teveel vis op te weinig oppervlakte zwemt. Appeltern ofzo. Lekker makkelijk met lokvoertjes, pellets, klein aas.

dan w8 ik die paar jaartjes wel! bedankt!
Doe je ding, Vang vis.
Tom98  
#4 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 18:41:36(UTC)
Tom98

15 ponder

ik ben zelf ook 14 en ik vis nu 4 jaar op karper. Ik heb achteraf gezien heel veel moeite gedaan om karper te vinden en te vangen. ik vang eigenlijk pas sinds dit jaar goed. Je leert steeds meer over karper: wat ze lekker vinden, de plekken waar ze langszwemmen enz. enz. Ik vind het achteraf gezien leuker dat ik er allemaal zelf achtergekomen ben i.p.v. dat ik van iemand hoor hoe ik alles moet doen.
FisherDaniel  
#5 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 18:58:01(UTC)
FisherDaniel

25 ponder

Tom98 schreef:
ik ben zelf ook 14 en ik vis nu 4 jaar op karper. Ik heb achteraf gezien heel veel moeite gedaan om karper te vinden en te vangen. ik vang eigenlijk pas sinds dit jaar goed. Je leert steeds meer over karper: wat ze lekker vinden, de plekken waar ze langszwemmen enz. enz. Ik vind het achteraf gezien leuker dat ik er allemaal zelf achtergekomen ben i.p.v. dat ik van iemand hoor hoe ik alles moet doen.

Ik krijg graag tips van mensen die al enige ervaring opgebouwd hebben!
Doe je ding, Vang vis.
Tom98  
#6 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 20:13:39(UTC)
Tom98

15 ponder

dat heb ik natuurlijk ook wel gehad, maar ik ken ook mensen/kinderen die zelf niks hebben ontdekt. die hebben alles te horen gekregen hoe ze het moesten doen etc. etc.
FisherDaniel  
#7 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 21:23:11(UTC)
FisherDaniel

25 ponder

Tom98 schreef:
dat heb ik natuurlijk ook wel gehad, maar ik ken ook mensen/kinderen die zelf niks hebben ontdekt. die hebben alles te horen gekregen hoe ze het moesten doen etc. etc.

Zover gaat t dan bij mij ook weer niet Tong , maar kijk bijvoorbeeld boilies maken , dat wist ik niet dus heb ik op internet gekeken hoe het moest blablabla en had toen de basis en ben vanzelf doorontwikkelt snapje?
Doe je ding, Vang vis.
Tom98  
#8 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 21:25:38(UTC)
Tom98

15 ponder

dat heb ik natuurlijk ook gedaan, maar je vraagt nu hoe je grote karper kan vangen en daar was mijn reactie op. Een grote karper is natuurlijk ook veel geluk omdat je niet echt kan bepalen of er grote of kleine vissen je aas mogen pakken.
FisherDaniel  
#9 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 21:26:43(UTC)
FisherDaniel

25 ponder

Tom98 schreef:
dat heb ik natuurlijk ook gedaan, maar je vraagt nu hoe je grote karper kan vangen en daar was mijn reactie op. Een grote karper is natuurlijk ook veel geluk omdat je niet echt kan bepalen of er grote of kleine vissen je aas mogen pakken.
Ja das waar Tong
Doe je ding, Vang vis.
big carp  
#10 Gepost : zondag 12 augustus 2012 21:40:14(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
leer het water lezen waar hou de vis zig op waar zijn de paai plaatsen waar zijn ondiepe platos waar wiergroei en zo verder en schrijf de eerste jaaren alis op welke winrichting en het weer en op welke plaats je zat zelf als je nix vangt die plaatsen leveren mss vis op op andere maanden .en heb vertrouwen in je aas en je lijne . je bent nooit te oud om te leeren
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.