Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 6
|
Heeft iemand ervaring met spro hengels? Zijn deze hengels kwalitatief in orde?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
heb er ooit 1 gehad, en die was niet zo goed, ogen gingen snel kapot en toen ik even me lijn van me top aan het halen was brak hij al, maar hengel was ook maar 27 euro |
|
|
|
|
|
tsja kun je ook niet veel van verwachten. Ik zag de strategy nero, leek me wel een degelijke stok voor dat geld
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
ik heb de strategy experience 2,75 - 3 lbs. fijne stokken, ook bij het drillen van een kleinere vis. Na twee jaar in tweeën gegooid en ik kreeg prompt een nieuwe.Goede service.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
licht erook aan welke je bedoelt. als je er een van twee tientjes neemt zal de kwaliteit wel erg mee vallen, maar neem je een wat duurdere zal de kwaliteit wel beter zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Kwaliteit zit wel goed Alleen altijd goed controleren of het plastiek in de oogjes er wel vast in zit (als je de stokken gaat aankopen). Hebben het hier al een paar keer gemerkt dat toen we ze uit de verpakking haalde, het plastiek in de oogjes los was gekomen, en we ze terug moesten opsturen. Komt niet veel voor, maar check het altijd voor de zekerheid! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Mijn dank is groot. Hier kan ik wel wat mee
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
Heb zelf de Spro Upgreader' 2.75lb prima voor hier! Kwam in Frankrijk iets tekort met werpen niet snel genoeg. Verder Top merk!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Heb net vanavond 2x de spro stiletto carp besteld. Men vorige hengels waren de spro pantera en die waren ook prima!
mvg; Jordy
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.