logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
rowin  
#1 Gepost : woensdag 1 augustus 2012 18:35:59(UTC)
rowin


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 15-7-2012(UTC)
Berichten: 4

twee dagen terug ging ik mt mijn broer vissen
dus ik kwam al rond 5 uur uit mijn bed spullen klaar maken
en nog ff eten.
daarna bracht mijn moeder me naar mijn broer want mijn moeder bracht ons dus de spullen lagen al in de auto dus
konden we gaan.
we gingen vissen in esbeek
nou eenmaal aangekomen brachten we de spullen naar onze stek er was niemand dus we konden kiezen welke stek
dus eenmaal de spullen klaargezet
ging ik gwn ff op mijn stoeltje zitten en wat cola drinken
maar ik liep even naar mark toe en toen ik er was gingen we een beetje praten
maar toen kreeg mijn eerste run we renden allebei naar mijn stek maar ik gebruikte een x2 rodpod en die ging helemaal omhoog en ik renden maar ik struikelden en viel tegen mijn rod pod aan dus mark mijn hengel maar de lijn was afgesneden door het riet en mijn hele rod pod was kapot en ik had een hele schaafwond op mijn nek
(x2 daar breekte u nek mee) dus ik baalde als een stekker
nou we zetten snel nieuw onderlijn op mijn hengel en leadcore en we vaarden mijn lijn weer ergens heen
en ik was weer aan het vissen toen was het even rustig ik nog cola n wat chips eten en kijken of ik nog wat plakaten kon spoten maar het was ochtend dus je zag de karpersa gwn springen maar een uur later kreeg ik weer een run we zaten gwn en ik draai mijn hoofd en mijn hangertje valt en mijn lijn gaat heel snel van mijn molen af dus ik pak mijn hengel op en toen begon het gevecht mark helpte me met het drillen maar hij was heel sterk en gaf niet op dus na een kwartier lag die op de mat de vis woog 5 kilo en 65 cm lang
eenmaal terug gelegt gingen we verder met vissen nog wat praten intussen kreegen we een baar piepjes maar dat was niet inmiddels waren er al meer vissers maar toen kreeg ik weer een run dus weer begon ik met drillen maar mark kreeg ook een run dus stond ik er alleen voor maar een andere visser kwam me helpen met drillen dus mark had de hengel even aan iemand anders gegeven om ook nog te helpen maar toen mark terug ging naar zijn hengel was zijn vis los
maar die van mij lag weer in de mat en deze woog 6 kilo en was ook 65 lang
dus gingen we verder vissen toen hadden we heel lang niks dus ik probeer nog wat onderlijntjes te maken
en mijn broer wat andere dingen maar toen ging mijn hengel maar het ging mis wat hij ging het riet in dus hij was los
maar toen ging die van mijn broer af en hem lukte het wel dus ik pak het schepnet en schep hem de vis woog 7 kilo en was 80 cm groter dan die van mij
daarna dus we leggen zijn hengel in het water en we visten weer nou dus erg ging nog wat voorbij ik ging nog water in een emer doen voor als we noch een vis kregen dus ik sta naast mark zijn hengel en zijn hengel ging af dus ik pak zijn hengel al vast op en mark komt er aan hij pakt zijn hengel maar die liet los dus toen kwamen tegen 5 uur aan en we gingen opruimen ik kreeg nog een run maar hij liet los dus we gingen opruimen en naar huis maar onze dag kon niet meer stuk
we hebben lekker lang gevist en drie vissen gevangen het was een top dag
groetjes
rowin
ps foto s komen nog

rowin
Sponsor
FFF  
#2 Gepost : dinsdag 7 augustus 2012 21:55:18(UTC)
FFF


5 ponder

Lid sinds: 28-7-2012(UTC)
Berichten: 16

Hoi Rowin (en anderen).

Ik wil a.s. zaterdag waarschijnlijk ook voor het eerst in Esbeek gaan kijken. Heb je tips?
Waar visten jullie mee?
Je hebt het over uitvaren maar ik neem aan dat je met werpen ook wel uit de voeten kan of is het heel groot?
rowin  
#3 Gepost : woensdag 8 augustus 2012 15:28:19(UTC)
rowin


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 15-7-2012(UTC)
Berichten: 4

FFF schreef:
Hoi Rowin (en anderen).

Ik wil a.s. zaterdag waarschijnlijk ook voor het eerst in Esbeek gaan kijken. Heb je tips?
Waar visten jullie mee?
Je hebt het over uitvaren maar ik neem aan dat je met werpen ook wel uit de voeten kan of is het heel groot?


we visten met boillies
maar heel veel karpers daar hebben een slechte onderlip
het is heel groot werpen kan gwn maar met uitvaren kunnen we er ook voer bij doen zodat je zkr weet dat er meer voer bij ligt
gr rowin

rowin
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.