logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
edwin1984  
#1 Gepost : donderdag 26 juli 2012 12:52:00(UTC)
edwin1984


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 26-7-2012(UTC)
Berichten: 1

Beste medevissers,

Ik ben sinds kort in Purmerend komen wonen, en wil graag wat meer info over de karpermogelijkheden aldaar.

Ik heb nu 2x instant gevist op het gorsmeer in de gors, ik heb daar gevist met een combi van tijgernoten en scopex-birdfoot boilie. Heb hier 2 gemiddelde vissen gevangen (1x 13 pond en 1x 10 pond).
Aangezien dit een redelijk druk bevist water is, heeft veel voorvoeren weinig zin naar mijn idee en is tevens de kans groot dat de voerplek "ingepikt" is door iemand anders.

Ook op het NH-Kanaal gevist, hier in totaal 3 kleine visjes van gemiddeld 10 pond gevangen. (inclusief voorvoeren 3 dagen)

Ik ben van plan binnenkort eens te gaan vissen op de Purmerringvaart en daar wel een aantal dagen voor te voeren. Heeft iemand wat ervaring tips voor mij?

Tevens wil ik ook nog eens gaan vissen in de "uitloper" van het NH-Kanaal in Ilpendam, wie weet heeft iemand hier ook ervaringen?

Ik hoor het graag!

Groet,

Edwin
Sponsor
carp-fighters  
#2 Gepost : woensdag 29 augustus 2012 18:13:01(UTC)
carp-fighters


10 ponder

Lid sinds: 20-5-2012(UTC)
Berichten: 80

ik woon zelf in edam, en heb ook een boot.
het vissen op ringvaart is erg moeilijk, omdat de populatie niet groot is.
ook is er weinig diepte verschil, op de meeste plekken is het 1.4m deep. dus zoek een opvallende plek, wie weet vang je daar de vissen wel.

succesLike
Karper teller 2011: 249 geeindigd Breede lach
Karper teller 2012: 29
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.