logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
t1rnanog  
#1 Gepost : woensdag 25 juli 2012 10:37:06(UTC)
t1rnanog

Nieuwe uitzetting

Ik ben opzoek naar een eerste tent\brolly,

Ik twijfel tussen de supa brolly en de Warrior Oval 60 System.
Ik ben bang als het hard regent dat de Supa in regent ook op de laagste stand? ook zoals de review zegt kan je een krentenbol worden haha.

Vandaar dat ik nu ook denk aan de fox warrior 60 system. Alleen ben ik bang dat ik klem kom te zitten omdat het midden van de baleinen zeker 40 cm naar binnenkomt? en niet zo hoog is als de supa brolly.

Ik vind ook de fox royale mooi alleen hadden we vorige week problemen met de handhaving omdat alleen een paraplu was toegestaan deze valt dus af.

Volgensmij op het facebook forum van fox had ik bij de supa gelezen, dat er geen wrap kwam.
Ze zijn beide niet op voorraad geloof de supa pas weer in september.

Wat zouden jullie aanraden?
Alvast bedankt
Sponsor
team nootdorp  
#2 Gepost : woensdag 25 juli 2012 12:04:49(UTC)
team nootdorp

35 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Ik heb de supa, en hij bevalt me prima. Ik heb er nu 2 nachten mee gedraait en nog geen problemen mee gehad. 1 nacht heeft het heel de tijd geregend en er is geen druppel binnen gekomen. Op zijn laagst is de opening echt maar 50 cm hoog en zolang de wind van achter komt is er niets aan de hand Like

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
Karperrazzi  
#3 Gepost : woensdag 25 juli 2012 13:26:25(UTC)
Karperrazzi

20 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
team nootdorp schreef:
Ik heb de supa, en hij bevalt me prima. Ik heb er nu 2 nachten mee gedraait en nog geen problemen mee gehad. 1 nacht heeft het heel de tijd geregend en er is geen druppel binnen gekomen. Op zijn laagst is de opening echt maar 50 cm hoog en zolang de wind van achter komt is er niets aan de hand Like

en als je een run hebt wandel je met een plu op je hoofd naar de hengels?

Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 juli 2012 13:27:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

t1rnanog  
#4 Gepost : woensdag 25 juli 2012 13:40:14(UTC)
t1rnanog

Nieuwe uitzetting

Ik heb het al voor me kaar gekregen om met 1 schoen en 1 kletsnatte sok in de stromende regen naar me run te rennen dus zal me dat ook wel lukken haha.

*update* zojuist de supa brolly besteld, heb het regelement opgevraagd het moet een plu meganisme zijn en alles wat de voorkant bedekt krijg je een boete voor of te wel de 60 system valt af.. nu maar met me krenten kop en een brolly als muts me run doen haha Like bedankt voor jullie hulp
btw komt eind aug pas weer binnen nog even wachten dus.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 juli 2012 22:46:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (4)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.