Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-7-2012(UTC) Berichten: 14
Bedankjes: 2 keer
|
ik weet het bijna door jullie tips (eerste baitrunner aanschaffen) maar dan heb ik nog een vraagje wat is het verschil tussen de molens van shimano 4500, 4500A en 4500B?? gr. max
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Shimano USA 4500 is de serie. In deze serie heb je de 4500A of de 4500B. De 4500B is een nieuwere versie. Het verschil zit hem in een iets andere spoel en wat technische verbeteringen als minder terugslag. De USA 4500 serie is vorig jaar vernieuwd overigens door de D serie. Ik zou zelf opzoek gaan naar een setje 4500B. Prima molens!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
geweldige molens de 4500B, heb nu ook de penn Affinity's maar heb altijd gevist met shimano. Daar kun je best 2 van kopen, en die zullen je zeker bevallen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.