55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ga zelf zondag misschien naar de visma toe, zijn er nog meer mensen die er heen gaan?? ga je nog wat kopen? wat zijn je verwachtingen?
vertel het hier in het algemeen visma topic |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
he loedel, of tewel lodewijk
ik ben er nog nooit geweest. en dit keer sla ik ook over.
|
|
|
|
|
|
hey stein, waarom sla je over???? heb wel een kaart voor je desnoods ga je gezellig mee met mij en jacco |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 94
|
Ik heb even op hun site gekeken: Visma en ik moet zeggen, het ziet er verzorgd uit. Maar zou het net zo'n goede sfeer hebben als de karperbeurs in Zwolle van dit jaar??
|
|
|
|
|
Wilko schreef:Ik heb even op hun site gekeken: Visma en ik moet zeggen, het ziet er verzorgd uit. Maar zou het net zo'n goede sfeer hebben als de karperbeurs in Zwolle van dit jaar?? daar is de visma denk ik te groot voor.......... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
loedel schreef:hey stein, waarom sla je over???? heb wel een kaart voor je desnoods ga je gezellig mee met mij en jacco ik pas. ik ga maandag tot vrijdag of zaterdag lekker vissen. dus effe nog de laatste dingen thuis doen en dan vissen |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
ben een aantal jaar geleden op de visma geweest maar vond het niet heel boeiend. vond dat er niet echt sfeer hing en toen stonden ze ook raar te kijken toen we om korting vroegen. Sla dus dit jaar ook over.. heb trouwens ook 5 jaar verkering met me meissie dus heb wel wat anders te doen weekend daarna weer vissen! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Verwacht op karpergebied niet veel van de visma.Ben verleden jaar ook weer tegen beter weten in gegaan, was met een half uur wel klaar.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
zoals elk jaar ga ik ook even rond blieken. vorig jaar viel tegen. dit jaar een vrij groot programma voor karper vissers moet ik zeggen. we zullen zien, ik ga er zondag naar toe. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En...Hoe vonden jullie het? De Visma van dit jaar
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.