35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Vandaag 21-7-2012 werd ik verrast door in plaats van de verwachte karper een steur te vangen in Nederland . plaats van handellen Zoetermeer , de vis was ruim 150 cm lang en woog 21,5 kilo . het mooie hij zwemt weer rond op dit grote water voor de volgende gelukkige. ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Nog nooit een steur gevangen lijkt mij wel wat Proficiat met de vangst b
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
mooie vangst ik ga wel eens in belgie op een steur putje zitten.. best een leuke sport.. aangezien mijn 3 lb hengel en mijn big pitjes het behoorlijk zwaar hadden. al heb ik voor deze vangst 100x meer respect voor mijn vangsten!! top hoor zo op openbaar water! zou ik mogen weten wat voor aas je gebruikt hebt? ik weet uit ervaring namelijk dat steur gek is op een bepaald karper aas wat niemand zou verwachten de vissen die net van de kweeker af komen en alleen nog maar pellets gezien hebben gaan vol alleen voor dat stukje aas! dus ik ben benieuwd of we over het zelfde aasje
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
netjes! ben jaloers |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
Ik denk niet dat je het over hetzelfde aas hebt broks haha. Lijkt me stug als mensen daarmee op op steur gaan vissen haha
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
gaaf man mooie vis b b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
so mooie vangst die wou ik owk wel willen vangen |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Mooi hoor Eric!! Geloof dat ik wel weet waar die rond zwemt ja:-) |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
gefeliciteerd!! das een prachtige bijvangst b b |
groet erik |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-5-2011(UTC) Berichten: 28
|
Mooie vis zeg! Gratz! Nog nooit zelf een mogen vangen, maar hopelijk komt dat nog! |
Groet, Michiel
...Simplicity is the key... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Top vis Eric b . Daar zal je wel een flinke kluif aan hebben gehad. Die weten van geen ophouden.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ erwin,
klopt daar had ik inderdaad een geweldige sport aan , en aangezien ik niet wist dat ze hier zaten , het is een groot afgesloten water van vele hectares,had ik tot op het moment dat ik hem zag geen idee wat er aan de andere kant aan mijn lijn zat . |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
haha eric zat al te dromen over een dikke 40er/50er
|
|
|
|
|
@ floris, klopt helemaal kerel tot op het laatste moment maar was toch blij met een bijzondere vangst. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je merkt het aan het zenuwachtige getik op de hengel tijdens de dril. Wanneer je alleen niet verwacht dat ze er zitten zal je weg gek staan te kijken als hij boven water komt.
Kwam hij ook een paar keer boven tijdens de dril? Dat is erg gaaf altijd!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Erwin schreef:Je merkt het aan het zenuwachtige getik op de hengel tijdens de dril. Wanneer je alleen niet verwacht dat ze er zitten zal je weg gek staan te kijken als hij boven water komt.
Kwam hij ook een paar keer boven tijdens de dril? Dat is erg gaaf altijd! idd! heb het al paar keer mee mogen maken= ~ genot is het |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.