10 ponder Lid sinds: 31-8-2010(UTC) Berichten: 64
|
een ieder bedankt die me de afgelopentijd heeft voorzien van feedback. Me eerste 2 schubben zijn binnen dit seizoen! Nieuweplas nieuw aas en wat de vertrouwde techniekjes. Na veel proberen toch vis op de kant! Maar wat een blunder om 2 uur vanacht me grootste schub ooit gevangen. Ik noem hem de verschrikkelijke. Net na een stortbui vis op de kant, perfect gehaakt. Haakje eruit en op me maatje wachten. Deze had nml mijn andere hengel vast omdat die ook een run had. De vis had nog teveel energie het was spekglad en ik stond op een helling, glij ik uit waardoor de vis kans zit om het water in te rollen.... Dat word een betere onthaak mat met zon rand voor mij. Geen foto dus van de verschrikkelijke, maar ik heb 1 doel dit seizoen en dat word hem of haar strikken om een plaatje te schieten en aan jullie te tonen! bedankt voor alle tips! Bovenste foto de blooper. Schaam me rot hoop dat de vis ongedeerd is. Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 juli 2012 15:33:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven muhu heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
goeie zaak! gefeliciteerd b b |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Goed man, gefeliciteerd! Wel een foto om te lachen die 1e. Ik begrijp dat het voor jou niet leuk is. Maar je hebt de herinnering van die vis en dat is minstens zo belangrijk als een foto. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
gefeliciteerd |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Leuk hoor, gefeliciteerd! Zelf vind ik het moment altijd belangrijker dan de foto! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 31-8-2010(UTC) Berichten: 64
|
danku danku. Ja me maatje schoot met in zn ene hand een hengel en de andere hand mijn telefoon. Toen we klaar waren keken we terug of er uberhaubt iets op stond en bij het zien hebben we dik 5 minuten in een deuk gelegen, heerlijk.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.