Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-7-2012(UTC) Berichten: 4
|
hallo, kan er mij iemand wat info geven ivm met de rode sluis in moerbeke hoe ik daar aan een vergunning kan geraken en wat wel en miet mag.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
je der gewoon zetten,ze komen wel rond voor de vergunning zitten mooie vissen op,wel vaak druk bevist en bevoert op alle putten is vis te vangen,grootste en laatste meestal het best succes grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
|
ok merci ben er al eens gaan kijken en had toen gehoord dat er 6 vissen boven de 20 kg zwemmen, dan ga ik er morgen naartoe voor een paar nachtjes merci voor de info
|
|
|
|
|
mag je er op met een voederboot dat was ik vergeten te vragen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
|
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
In Axel (ligt 5km noordelijker) zitten ook mooie, pm maar mocht je meer info willen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
jonesie schreef:ok merci ben er al eens gaan kijken en had toen gehoord dat er 6 vissen boven de 20 kg zwemmen, dan ga ik er morgen naartoe voor een paar nachtjes merci voor de info geloof nie alt wa ze zeggen ik heb der enkele jaaren gevist toen ik nog in klein sinaai woonde en der zit max 2 karpers van 20kg op alle 3 de putten de zwaarste op de achterste put is zelf maar net 18kg en op de 2de put met de eilandjes kunde in de zomer zelf niet bevissen van het wier ik weet zelf de diepe en ondiepe plekken zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
edwin schreef:In Axel (ligt 5km noordelijker) zitten ook mooie, pm maar mocht je meer info willen axel inderdaat mooi ma mag geen voerboot op en enkel op de groote put mag er trug nacht gevist worden is mij verteld en op en waater van 1km lang en 270 breed is die voerboot wel en must ze
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Voorbooten zijn idd verboden, nachtvissen is het hele jaar door toegestaan op de grote kreek, kleine kreek, klein putje, zandwinputten en put van Emery (nieuw in de vergunning dit jaat). http://www.goa-axel.nl
|
|
|
|
|
a ja ik wist het nog van het jaar daar voor wand die put met da eiland zou der ook bij kommen of gekommen zijn ik heb der vroeger nog met mark en kevin die motocros dee en de rasta en de baker gevist
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-3-2012(UTC) Berichten: 1
|
ik ga daar volgent jaar ook gaan vissen nu is de vraag moet ik gaan voor voern of heet dit geen zin daar en zijn er veel diept verschilen daar of niet
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.