25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
hallo,
ik wil nu delkims gaan halen maar kun je op een delkim EV een een ontvanger aan sluiten?? van delkim TXI?
gr jori
|
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ja. http://www.vlemmix.nl/nl...rs/delkim/tx_plus/dp036/€ 75,00 p/s. Wordt tie toch nog behoorlijk duur. Een (veel te) duur lapmiddel vind ik zelf) Kan je beter gebuikmaken van hun aanbieding voor TXI-plus (119,99 ofzo) (zie voor de code de zomerfolder van vlemmix) Of op zoek gaan naar 2e hands, want je wilt niet weten hoeveel mensen bv uitgekeken zijn op delkim geluid en alleen daarom al overgaan op iets anders (om deze binnen een jaar weer te verkopen), of tieners die ineens op bier en meidenjacht gaan en cash daarvoor nodig hebben en toch nooit meer gaan vissen. Prijs van een 2e hands TXI. € 100,00 (de rest vraagt gewoon teveel en af en toe trappen mensen daar nog in). Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juli 2012 13:45:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
ja maar daar koop ik toch niks meer bij de vlemix heb ik wel van geleerd om daar iets te kopen wat un kut winkel is dat |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
hou mp een beetje in de gaten,
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.