Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 3
|
Beste vissers, Afgelopen maandag een nachtje gepakt, met dit als resultaat: Mooie meerval van 80cm 16 pondjes JoostMeij heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-7-2012(UTC) Berichten: 26
|
Wow, leuke vangst. Zou graag een keer een meerval willen vangen. Eh, was dit carpfeeling.com? (ja, flauw he?) Waar ving je deze mooie meerval mee?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ko de Jager schreef:Waar ving je deze mooie meerval mee? Met een beetje pech? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Henk Haarlem Bestaat ook zoiets als gericht vissen op meerval
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jowan schreef:@Henk Haarlem Bestaat ook zoiets als gericht vissen op meerval Maar dan ook sinds zeer kort, legaal dan hé. Maar als je zit te karperen ben je toch echt in de apen gelogeerd.( Bargoens/Haarlems voor genaaid ) Je hele voerstek naar de klote, verder vissen kan je wel uit je hoofd zetten. Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 juli 2012 21:54:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 3
|
Neen, dit was geen gericht meerval vissen. Deze heb ik gevangen op een 20mm scopex boilie
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Henk Haarlem schreef:Jowan schreef:@Henk Haarlem Bestaat ook zoiets als gericht vissen op meerval Maar dan ook sinds zeer kort, legaal dan hé. . mag nog steeds niet henk |
groet erik |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
diesel schreef:Henk Haarlem schreef:Jowan schreef:@Henk Haarlem Bestaat ook zoiets als gericht vissen op meerval Maar dan ook sinds zeer kort, legaal dan hé. . mag nog steeds niet henk mag toch wel nu? |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
popp96 schreef:diesel schreef:Henk Haarlem schreef:Jowan schreef:@Henk Haarlem Bestaat ook zoiets als gericht vissen op meerval Maar dan ook sinds zeer kort, legaal dan hé. . mag nog steeds niet henk mag toch wel nu? Nee, nog de aangekondigde aanpassing van de visserijwet die dit legaal zou maken is er nog steeds niet door. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juli 2012 11:33:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
|
Keep it simple... |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
JoostMeij schreef:Beste vissers,
Afgelopen maandag een nachtje gepakt, met dit als resultaat:
Mooie meerval van 80cm 16 pondjes
hey roy is je 2de naam joost ofzo?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
@ Leen en Diesel O hier wordt het al een tijdje gedaan, zodoende dacht ik dat het er door was. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:@ Leen en Diesel O hier wordt het al een tijdje gedaan, zodoende dacht ik dat het er door was. Hier wordt ook regelmatig 140 km gereden. Zou dat ook nog niet mogen? ;-)
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:@ Leen en Diesel O hier wordt het al een tijdje gedaan, zodoende dacht ik dat het er door was. neen helaas misschien september... ik zit ook wekelijks op de maas om de meervallen omhoog te kloppen b heerlijk driften met de boot.... prachtige visserij b Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juli 2012 13:55:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
|
Slaat nergens op dat wij niet op meerval kunnen vissen Wij hebben het recht te genieten van moeder natuur, maar wel met mate en respect! Interesseert mij niet of het wel of niet mag! Wat wij mensen hebben gemaakt kunnen wij claimen, moeder natuur is haar eigen baas! Doen wij dat niet wordt zij furieus (kijk eens goed wat in de wereld gebeurt m.b.t natuur (rampen). Wij zeggen rampen klink hard maar dat is dus payback! Wij verkr.chten haar (met respect voor de dames) in elke gat die wij maar kunnen vinden vervolgens exploiteren! Kan mij erg druk maken maar nu genoeg Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juli 2012 14:21:45(UTC)
|
|
|
|
|
Jowan schreef:Slaat nergens op dat wij niet op meerval kunnen vissen Wij hebben het recht te genieten van moeder natuur, maar wel met mate en respect! Interesseert mij niet of het wel of niet mag! Wat wij mensen hebben gemaakt kunnen wij claimen, moeder natuur is haar eigen baas! Doen wij dat niet wordt zij furieus (kijk eens goed wat in de wereld gebeurt m.b.t natuur (rampen). Wij zeggen rampen klink hard maar dat is dus payback! Wij verkr.chten haar (met respect voor de dames) in elke gat die wij maar kunnen vinden vervolgens exploiteren! Kan mij erg druk maken maar nu genoeg Sorry, maar je eigen regels maken? Stel, ik vind het heerlijk om rotzooi achter te laten. Mag niet, maar dat maak mij niet uit. Ik kan nog wel even doorgaan zo. Ik ben bang dat we door dit soort kortzichtigheid en eigenbelang gedoe ook met de gebakken peren komen te zitten :-(.
|
|
|
|
|
@leen Wie maakt nou de "regels" precies mensen! Dat van rotzooi achter laten slaat dus nergens op! Punt 1 wij fabriceren rotzooi in fabrieken (moeder natuur maakt geen troep). Rotzooi achterlaten moet geen regel zijn maar fatsoen! Het komt niet in de natuur voor, hoort hier dus niet thuis! Wij maken "zogenaamd" regels weet wel beter. Het zijn de WETTEN van de natuur die gelden, wij uit de kluit gewassen dieren "homosapiens" (mensen apen) vergeet dat niet. Moeten zich hier aan houden thats it! PS: Kortzichtigheid eigenbelang wind geen doekjes om het fijt, wij leven voor ons zelf. Denk aan mij zelf voor dat ik aan iemand anders kan denken? Nu wij toch open kaart spelen, schaam mij diep dat ik tot het menselijk ras behoor. Hoop dat wij ooit eens gaan begrijpen, houd je aan de wetten van moeder natuur. Zijn regels niet meer nodig PS: Wij overtreden elke dag regels wanneer wij worden opgepakt begint het piepen! Regels zijn bedrog impressie geven niets aan het handje? Nou weet wel beter zijn 2 werelden, het echte leven (onderground) "real life" (bovengronds) politiek tv krant kan nog wel even door gaan. Welke pil slik jij de rode of de blauwe ik slik bijde PS: Laat mijn "radicale" gedachten wel voor mij wordt blijkbaar niet gewaardeerd! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juli 2012 17:13:36(UTC)
|
|
|
|
|
Ook de natuur laat rotzooi achter Jowan En als er geen regels zouden zijn, zou er een complete chaos heersen Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juli 2012 16:03:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven diesel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
groet erik |
|
|
|
|
@diesel Correctie mest. Wat wij echter laten heeft geen functie mest wel
|
|
|
|
|
Jowan schreef:@diesel Correctie mest. Wat wij echter laten heeft geen functie mest wel Misschien heeft moeder aarde het wel nodig. kijk en luister.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.