15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Ik ga dit keer weer op het water waar ik in mei een serieuze tegenslag heb gehad Zit alleen met een paar vraagjes Wat voor voer kan ik best meenemen ? Welke rig ? Het water is zo'n 1.5m a 2m diep , veel takken/bomen in het water Er zit lichte stroming op het water , héél lichte Zitten geen brasems op het water Ik ben bereid om open kaart te spelen , dus ik hoop dat er nog mensen ook zo zijn
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Er zit geen brasem. Dan was ik los gegaan met vooral klein aas. Denk aan een mix van bijvoorbeeld hennep, verkruimelde boilies, zoete mais en tonijn.
Gebruik klein haakaas en (immitatie maisje i.c.m een verknipte boilie) en gooi hier een paar handjes van je mix op.
Op deze manier heb ik al aardig wat succes gehad.
Je geeft aan dat het water veel obstakels heeft. Het is daarom verstandig een curved shank of wide gabe haak te gebruiken.
Hoe ziet het water er verder uit? Interessante kantjes? Bodemverloop?
Gr. Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Bodemverloop is heel verschillend , heb al wel enkele plateau's gevonden Immitatie mais heb ik ook altijd bij , zowel geflavourde als niet-geflavourde
Heb vorige keer gevoerd met tijgers,hennep,tonijn,kikkererwten en maple peas
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.