20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik kan het totale pakket van PB aanbieden voor bijna de helft van de advies verkoopprijs. Let op ik ben geen webshop maar particulier. Bijvoorbeeld: rolletjes JellyWire of Skinless (advies € 17,95) bij mij € 9,= pakjes haken (advies € 5,95) bijn ons € 3,= En ga zo maar door. Heb je wat nodig laat het mij weten en ik kijk wat er op voorraad is. Opsturen kan ook, alleen is het even afhankelijk wat of het is. De meeste klein materiaal gaat we in een envelop dus is vaak euro werk. Grote klossen moet met de pakket dienst mee voor € 6,75 Bewerkt door de gebruiker maandag 25 juni 2012 23:09:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hebben jullie ook die camou gevlochten lijn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Putty lood , heb je die ook?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Raymon Reterink schreef:Bedoel je gator? ja
|
|
|
|
|
Ik zal eens even gaan kijken voor die gator en putty.
Word vervolgt |
|
|
|
|
|
Heren jullie hebben PM b |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
|
100% aangekocht met factuur. U heeft PM |
|
|
|
|
|
Hallo Raymon, Hartelijk dank voor je eerlijkheid en toelichting. Word gewaardeerd! b b Ik hoop dat je het met me eens bent dat je niet voorzichtig genoeg kan zijn. Maar zoals nu weer blijkt mensen die geen slechte bedoelingen hebben ,hebben niks te verbergen. b b Misschien makkelijk om een lijstje hier neer te zetten wat je allemaal hebt? |
groet erik |
|
|
|
|
Dat word een flinke lijst aangezien het zo ongeveer 90% van het totaal pakket is. Dus ik doe het andersom. Heb je wat nodig pm mij en ik kijk of we/ik het heb. |
|
|
|
|
|
Zal zeker aan je denken als ik iets nodig heb b b |
groet erik |
|
|
|
|
Volgens mij verkoopt PB meer dan dat ik op de site zelf ziet (de officiële site)?
|
|
|
|
|
Wat op de site staat is het gehele pakket. Het enige wat er niet op staat is die kant en klare chod/leader. |
|
|
|
|
|
Ik had op een verkeerde site gekeken daarvoor, ik zie dat ze wat meer hebben dan wat ik zag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Raymon Reterink schreef:Ik kan het totale pakket van PB aanbieden voor bijna de helft van de advies verkoopprijs. Let op ik ben geen webshop maar particulier.
Bijvoorbeeld: rolletjes JellyWire of Skinless (advies € 17,95) bij mij € 9,= pakjes haken (advies € 5,95) bijn ons € 3,= En ga zo maar door.
Heb je wat nodig laat het mij weten en ik kijk wat er op voorraad is.
Opsturen kan ook, alleen is het even afhankelijk wat of het is. De meeste klein materiaal gaat we in een envelop dus is vaak euro werk. Grote klossen moet met de pakket dienst mee voor € 6,75 Even voor de mensen die er gewoon van uit gaan dat alles voor 50% weggaat. Er zijn een aantal artikelen die dus niet met 50% weggaan. Ze zijn wel goedkoper dan in de winkel. @ Eric je haken zijn onderweg b Bewerkt door de gebruiker zaterdag 30 juni 2012 15:43:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
Raymon Reterink schreef:Raymon Reterink schreef:Ik kan het totale pakket van PB aanbieden voor bijna de helft van de advies verkoopprijs. Let op ik ben geen webshop maar particulier.
Bijvoorbeeld: rolletjes JellyWire of Skinless (advies € 17,95) bij mij € 9,= pakjes haken (advies € 5,95) bijn ons € 3,= En ga zo maar door.
Heb je wat nodig laat het mij weten en ik kijk wat er op voorraad is.
Opsturen kan ook, alleen is het even afhankelijk wat of het is. De meeste klein materiaal gaat we in een envelop dus is vaak euro werk. Grote klossen moet met de pakket dienst mee voor € 6,75 Even voor de mensen die er gewoon van uit gaan dat alles voor 50% weggaat. Er zijn een aantal artikelen die dus niet met 50% weggaan. Ze zijn wel goedkoper dan in de winkel. @ Eric je haken zijn onderweg b Top!Mijn dank is groot b b Maar je mag er nog het een en ander bij doen |
groet erik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.