CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Als je iets erg goedkoops tegenkomt ( Inbraak & diefstal in Vught )
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Maak dan gewoon een account aan onder je eigen naam op mp ipv karper66...enfin zal wel een reden hebben. Bewerkt door de gebruiker maandag 18 juni 2012 23:00:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Ik heb het 1,5 jaar geleden ook meegemaakt in mijn hengelsportzaak (ik zit 15 km verderop) maar je gaat er HELAAS niet veel meer van horen denk ik.
Ruim een jaar later heeft de politie de zaak maar gesloten i.v.m. gebrek aan bewijs.
Ik hoop dat het wat opleverd en zal zelf ook mijn ogen open houden (dat doe ik al 1,5 jaar) maar tot nu toe tevergeefs. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
Niks help hier in dit land zal je het niet meer terug vinden spul gaat allemaal naar Duitsland België polen die kanter op voor veel goed koper je begint er niks tegen behalve dan een goed stil alarm die allen bij de meld kamer val te zien dan is de kans groot dat er een heterdaadje plaats vind
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Meestal is de politie dan nog te laat, de heren weten wat ze zoeken en zijn binnen de kortste keren alweer weg!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Vinnie1100 schreef: je begint er niks tegen behalve dan een goed stil alarm
220 op de klink zetten |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Beter 380 |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Ron van Houtum schreef:Beter 380 geeft zoon rommel!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Als je iets erg goedkoops tegenkomt ( Inbraak & diefstal in Vught )
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.