CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
mooie spiegel gevangen op het laatste moment.
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
deze spiegel ving onze fieldtester op een moeilijk water. we deden een sessie van 48 uur ,ik zelf verspeelde eerst een vis waarna het stil bleef. net toen we op gingen ruimen kreeg jorik een fluiter een spannende dril volgde maar wist toch de vis te landen ondanks de vele opstakels in het water Bewerkt door de gebruiker maandag 15 maart 2010 20:50:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Henk Fonken heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
waar is dan die foto van die mooie spiegel????? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
het is de eerste keer help whahahahahahaa |
|
|
|
|
is een mooie spiegel, jammer dat jij er eentje verspeelde |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
thnx maar heb ik het zo goed gedaan dan ? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Leuke vis Henk! a la France of Von Dutch?
|
|
|
|
|
puur hollands en ik vind het ook een mooie vis jammer dat ik m niet zelf gevangen heb. maar hij is mijn vismaat meer dan gegunt. |
|
|
|
|
kijk aan. prachtige neerlandse spiegel dus. En op welke magic balls werd de spiegel gevangen Henk of is dat een geheim?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
mooie spiegel |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
thnx ron ik hoor zo wel hoe je dat gedaan hebt. |
|
|
|
|
geen geheim hoor tim hij is gevangen op de halibut redpepper van bosche boillies.20mm |
|
|
|
|
na voorvoeren of was het een instantsuccesje? tja, ben nieuwsgierig,
|
|
|
|
|
was voor ons beide de eerste keer op dat water,dus een instant succes. goede stek keuze en een goed advies van onze fieldtester ron hielp zeker mee |
|
|
|
|
Is zeker een mooie nederlandse spiegel...... zie je maar weer dat als je alles goed hebt geregeld en gekozen dat je beloond wordt......... |
|
|
|
|
|
met een goede voorbereiding kun je zeker wat bereiken rigs,aas,en stek keuze zijn hierbij van groot belang. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
knap gedaan, hele mooie vis. (karper) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Henk Fonken schreef:was voor ons beide de eerste keer op dat water,dus een instant succes. goede stek keuze en een goed advies van onze fieldtester ron hielp zeker mee en vergeet de telefoonnummer niet van de shoarmaboer niet |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zeker een mooie vis Henk! Klasse!
|
|
|
|
|
inderdaad ron, zelfs de shoarmaboer komt je bestelling brengen.... al met al was het een leuke sessie we werden getrakteerd op een concert van zon 100 ganzen. we werden bestolen door een aantal ratten. de omgeving was super mooi maar bleken net op het verkeerde eilandje te zitten whahahahahahahahahahahaa dus weer verhuizen met de spullen. en dan ook nog vis vangen... maar 16-17-18-april gaan we het over doen maar nu op een ander onbekend water(waarschijnlijk een kanaal) dus als we dan net zoveel plezier hebben,dan is mijn week-endje vissen weer meer dan geslaagd.(vissen) |
|
|
|
|
kan je niet eerder? kunnen we samen een sessie doen |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
mooie spiegel gevangen op het laatste moment.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.