15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Dus jij was hem gewoon aan het helpen ?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 verder ga ik niet!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nick_S schreef:Dus jij was hem gewoon aan het helpen ? Ja maar had hem net zo goed gekocht hoor. Kan zoiets altijd gebruiken of iemand mee helpen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Zie net dat die Erwin bovenkant nederland woont , dus voor mij is het al geen koopje meer
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik woon niet in het noorde van het land. Meer in de buurt bij Zwolle of vind je dat ook al het noorden Ik ben heel erg blij met een prijs van 60 euro Jeroen. Wat mij betreft is hij van jou! M.v.g. Erwin
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Erwin schreef:Ik woon niet in het noorde van het land. Meer in de buurt bij Zwolle verkeerde kant van de sloot alleen!! hehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
boven amersfoort is voor veel mensen het noorden he.
@Erwin je hebt een PB
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Verkocht aan Jeroen b Veel plezier ermee!
|
|
|
|
|
Thnx Ik zal het doorgeven aan mijn maat
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.