20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
ik ga binekort een setje fox mmxr halen,
heeft iemand hier ervaring mee, het lijken me echt piepers waar ik de komende 10 jaar wel mee vooruit kan |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Kun je beter de rx halen. denk niet dat je er 10 jaar mee kwn doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
floriskouters schreef:Kun je beter de rx halen. denk niet dat je er 10 jaar mee kwn doen Bullshit Mmxr is de kleine versie van de rx 2 minpunten van de mmxr De kleine knopjes De batterijtype |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Deze topic past beter in Materiaal & Techniek
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klopt Jowan, ik heb hem ook verplaatst.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
geef je gelijk al het zwakke punt aan ron. die kleine knopje zitten er niet in. zoals bij rx. en breken snel af. tot 3x toe meegemaakt. en ze zijn ook een stuk minder degelijk als de rx. body enz.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Afbreken?? Weet niet wat je er dan mee doet? Omdat de body's kleiner zijn lijkt het dat ze minder degelijk zijn Body's zijn van het zelfde materiaal
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
het lijke me prima piepers ,voor het geld waar ik ze voor kan krijgen |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
mmxr een week mee gevist en weer verkocht..vind het nix, uitsparing waar je hengel in ligt is van hard plastic, verkies toch echt zachter rubber wat minder glijd, led zit naast de hengel, en ligt erg diep waardoor je hem overdag slecht ziet..al met al zijn er voor dat geld absoluut beter optonics te krijgen denk ik...
M. |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.