5 ponder Lid sinds: 19-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
Een boilie naald door mijn boilie steken waar ik achter de bolie mijn duim had, weerhaak van de boilie naald in mijn vinger om 5.00 's morgens, om 7.30 uur had ik hem er eindelijk uit weten te frotten en pijn wat het deed :(
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
kwirk schreef:Een boilie naald door mijn boilie steken waar ik achter de bolie mijn duim had, weerhaak van de boilie naald in mijn vinger om 5.00 's morgens, om 7.30 uur had ik hem er eindelijk uit weten te frotten en pijn wat het deed :( Dat fenomeen klinkt me bekend in de oren. Zowel ik als mijn vismaat hebben dit voorgehad! dat is even schrikken |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dus je heb spijt er van dat je die naald gekocht heb?? Bewerkt door de gebruiker vrijdag 8 juni 2012 18:10:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:dus je heb zpijt er van dat je die naald gekocht heb?? d
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
Ik heb simpel weg spijt van alle goed kope materialen die ik vorigen had gekocht ben over gegaan op duurdere merken en bevalt me veel beter
of terwijl select vissing en X2
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik heb spijt van mijn aankopen van X2 had een paraplu gekocht en na een sesie al kapot.
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
Jasperbuth schreef:Waar heb ik spijt van ? is in 2 letters te zeggen : X2 ! ik denk dat iedereen hier op het forum het daar mee eens is |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
mou heb ik een fox soundbox besteld maar zit er een snoer aan van 5m lang, hier heb ik dus niks meer aan |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
luuk412 schreef:ik heb spijt van mijn aankopen van X2 had een paraplu gekocht en na een sesie al kapot.
dan zou ik naar de winkel terug gaan en me beroepen op garantie? |
groet erik |
|
|
|
|
diesel schreef:luuk412 schreef:ik heb spijt van mijn aankopen van X2 had een paraplu gekocht en na een sesie al kapot.
dan zou ik naar de winkel terug gaan en me beroepen op garantie? heb ik gedaan maar kreeg nik terug. roekeloos mee omgegaan zijden ze. maar dat is niet zo... |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
luuk412 schreef:diesel schreef:luuk412 schreef:ik heb spijt van mijn aankopen van X2 had een paraplu gekocht en na een sesie al kapot.
dan zou ik naar de winkel terug gaan en me beroepen op garantie? heb ik gedaan maar kreeg nik terug. roekeloos mee omgegaan zijden ze. maar dat is niet zo... ik begrijp je frustratie. vervelende dingen |
groet erik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.