10 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
Hallo allemaaal, Heb zelf nog helemaal geen ervaring op het gebiedt van eigen boilies maken. Zou jullie dan willen vragen of jullie misschien een recept hebben hoe ik Monstercrab boilies kan gaan maken. Verneem het graag van jullie. Greetz, Rick
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Kijk eens bij BOILIES MAKEN man!!! |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
ronald308 schreef:Kijk eens bij BOILIES MAKEN man!!! Bedankt Ronald, zal even kijken of ik hiermee uit de voeten kan komen. b
|
|
|
|
|
Heb zelf ongeveer gekeken en verdiept is dit ongeveer wat?
200 gr. maismeel 200 gr. griesmeel 200 gr. vismeel 200 gr. sojameel 250 gr. polenta 200 gr. tarwemeel 100 gr. haring meel 30 ml. Monstercrab ong. 12 eieren
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Hey Rick ik zou je lijstje aanschaffen, door elkaar gooien, ballen van draaien en vervolgens mee gaan vissen...denk dat je dan antwoord krijgt op je vraag...
M.a.w. gewoon proberen!
M. |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
|
Marc schreef:Hey Rick ik zou je lijstje aanschaffen, door elkaar gooien, ballen van draaien en vervolgens mee gaan vissen...denk dat je dan antwoord krijgt op je vraag...
M.a.w. gewoon proberen!
M. Bedankt Marc voor je bevestiging
|
|
|
|
|
Zat er ook aan te denken wat mij ineens binnenschoot om krab sticks die je gewoon in de winkel kan kopen in de blender te gooien en toe te voegen Wat denken jullie hiervan?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-12-2012(UTC) Berichten: 10
|
Probeer eens in je mixen de eieren te vervangen door eialbumlne. En gebruik water om je deeg te maken. Bewerkt door de gebruiker woensdag 5 december 2012 07:59:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
@ Tjen; Volgens mij heb jij geen kaas gegeten van boilies draaien... Eialbumine gebruiken en dan alleen water gebruiken? Zullen wel prettige ballen zijn? Of bedoel je misschien eipoeder in plaats van eialbumine? Bewerkt door de gebruiker woensdag 5 december 2012 11:11:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
|
En duur.En uiteindelijk schiet je er weer niks mee op want eipoeder wordt weer gemaakt van eieren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
dan kan je nog bloedplasma gebruiken om de eitjes te vervangen |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-12-2012(UTC) Berichten: 10
|
JeroenD schreef:@ Tjen; Volgens mij heb jij geen kaas gegeten van boilies draaien... Eialbumine gebruiken en dan alleen water gebruiken? Zullen wel prettige ballen zijn? Of bedoel je misschien eipoeder in plaats van eialbumine? Ik draai al jaren zo'n een boilies en die zijn perfect kneedbaar en rolbaar en op de koop toe vangen ze goed. het zijn zachte of harde knikkers, dat hangt af van het percentage eialbumine, niet overdrijven natuurlijk of je vist met betonnen knikkers. Het is zo bij de karpersvissers ingeramd: 6 of 7 of etc..... eieren op zoveel ....gr droge mix. Neem 100 karpervissers en er gaan er 98 eieren gebruiken!!!!! Wel probeer maar eens, je gaat er van opkijken
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
ik zou het gewoon proberen |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
Tjen schreef:JeroenD schreef:@ Tjen; Volgens mij heb jij geen kaas gegeten van boilies draaien... Eialbumine gebruiken en dan alleen water gebruiken? Zullen wel prettige ballen zijn? Of bedoel je misschien eipoeder in plaats van eialbumine? Ik draai al jaren zo'n een boilies en die zijn perfect kneedbaar en rolbaar en op de koop toe vangen ze goed. het zijn zachte of harde knikkers, dat hangt af van het percentage eialbumine, niet overdrijven natuurlijk of je vist met betonnen knikkers. Het is zo bij de karpersvissers ingeramd: 6 of 7 of etc..... eieren op zoveel ....gr droge mix. Neem 100 karpervissers en er gaan er 98 eieren gebruiken!!!!! Wel probeer maar eens, je gaat er van opkijken eialbumine zorgt er toch voor dat je bollen gaan drijven of heb ik het fout ? ik dacht dat ze hiermee pop up boilies maakte ??? |
|
|
|
|
|
Dat heb je fout Kuisje ze worden er harder van |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
ronald308 schreef:Dat heb je fout Kuisje ze worden er harder van ja klopt had het fout, heb zelf het een en ander van die melen besteld, heb ook garnalenmeel nu daar staat op dat als je teveel gebruikt je bol gaat drijven. |
|
|
|
|
|
klopt van teveel garnalenmeel gaan ze drijven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.