20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
eerst maar eens zien wat Frolic doet in een glas water, hondenbrokken zijn, buiten de bak van mijn hond, nog onbekend terrein voor mij Met een uurtje of drie wordt het spul wel erg zacht zeg, maar goed, dat gaat met pellets dus ongeveer hetzelfde kan ik me indenken. Daarna het oordeel van mijn koi's maar eens gevraagd, spul ging er prima in Bewerkt door de gebruiker maandag 28 mei 2012 17:18:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Maarten1977 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 71
|
nice... ik wou ook altijd al eens vissen met de frolic. maar is er eigenlijk nooit van gekomen. laat weten wnr je de eerste vissjes ermee uithaalt?! grtz from bels Bewerkt door de gebruiker maandag 28 mei 2012 22:54:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
blijft een topaasje! Wel aardig brasem gevoelig wanneer het zachter wordt. Ik vis en voer er vrij regelmatig mee nog steeds! Heb altijd een emmertje staan ervan.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
was ook meer voor de gein hoor....verveelde me in de tuin dus ik dacht...hhmmm......eens zien hoe snel een karper die gewend is aan drijvende pellets een frolic op de bodem ontdekt. Zodra hij er overheen zwom ging hij in de ho-ijzers en dook omlaag
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 11
|
Ik heb vroeger zeer veel met frolic gevangen, is een super aas voor karper. Laatste tijd heb ik het niet meer gebruikt. Je kan er ook boilies van maken door ze te malen en te verwerken met een basismix, maar als je ze in hun originele vorm laat kunnen ze erg dressuurdoorbrekend zijn! Gewoon de haar door het gaatje en de lus van je hair over je haak, werkte prima voor mij!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
Hallo,
Frolic is een leuk aasje! alleen is het behoorlijk vet.
Dus je moet even opletten met welke water temperaturen je het inzet
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.