CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ohh...lekker Ron! Ik ga er wel vanuit dat je ons op de hoogte houd!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
steef zenden schreef:wl vangen Ron, ben heel benieuwd naar de foto's en naar het verslag als je terug bent..... Welke stek heb je op Grosley???? Hopen dat de windgod zw blaast dan zitten wij goed (word gezegd) Wij zitten op stek 2 stek 3 zit niemand gelukkig Ervaringen met Grosley steef? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ben er niet bekend mee Ron maar Lac de Grosley hoorde wel bij de 5 wateren waar ik aan dacht om naar toe te gaan.... Had toen de stekken 7,8,12,13,14 in gedachte om tegen het eiland aan te vissen alleen achteraf kwam mij het weekend van zaterdag tot dinsdag niet goed uit.... maar had er wel veel verhalen van gehoord via internet... foutje bedoel Ron, heb het al verbeterd Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 september 2010 23:40:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
loedel? huh? u riep? haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
het vierde potje haarkleuring ! morgen weer 2 xD |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
|
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
Number_One schreef:het vierde potje haarkleuring ! morgen weer 2 xD valt je haar al niet is een keer uit? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
loedel schreef:Number_One schreef:het vierde potje haarkleuring ! morgen weer 2 xD valt je haar al niet is een keer uit? nee hoor, vandaag ontkleurt & opnieuw gekleurt. En ik vind het moooi |
|
|
|
|
Fox Evolution X Barrow Bag Medium en fox arma haken Carp93 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
@Carp93: wat is dat nou voor iets? Zo'n koelbox ofzo? |
|
|
|
|
Nej is een gewone tas |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
soort kunstof rand er omheen ter bescherming van de dure spullen. Of is die rand iets anders? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
denk om de tas in vornm te houden ofzo |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
nee jongens, deze harde bovenkant is zo gefabriceerd, dat de tas bijvoorbeeld makkelijk stapelbaar is op je trolley. door de harde bovenkant kun je rustig nog een tas erop zetten zonder dat je inhoud van de onderste tas kapot drukt! we zagen in een ander topic al dat een vistas heel wat kan wegen! plaatst je dus meerdere tassen op elkaar, dan kan er weleens iets kapot gaan. heb het zelf weleens ondervonden met een flesje flavour, ik ruik de gevolgen nog steeds! Overigens Carp93, bij deze tas zit ook een regenzeiltje niet? Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 september 2010 17:53:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
had ik toch een beetje gelijk met het in model houden haha |
|
|
|
|
dat klopt Lodewijk! op de foto zie je het niet goed maar de onderkant is net zo! deze tassen zijn speciaal gemaakt voor barrows oftewel trolley's. daarom dat ze ook barrowbags heten. mooie fijne tassen met veel ruimte! Moderator Tim Ellerman heeft er volgens mij ook zo eentje! zag er bij hem erg goed uit!
|
|
|
|
|
heb zelf deze en zeker weten geen spijt van |
|
|
|
|
ziet er ook goed uit! past in het bovenste vak je buzzbarbag?
|
|
|
|
|
jep maar die leg ik altijd onder me tas zie je dat soort van harde met ribbeltjes wat carp93 aan de bovenkant heeft? dat is bij mij dus een soort van 'bak' ligt het mooi stevig in |
|
|
|
|
bij de Fox tas van Carp93 is dat ook zo Lodewijk. zowel boven als onder verhard! maargoed, jouw tas ziet ook goed uit! JRC is een goede kwaliteit!
gr.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.