CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
haah tim wat maakt die naam nou uit ook al heet die mongol 21 als de boot goed is dan is het toch goed haahah |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Mooi keykoord. Nr 46Ben benieuwd van jou ervaringen met deze boot. |
The Baits |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
He Carp93, Een mooi ding, veel plezier met je voerboot.(drillen) Mvg Ger
|
|
|
|
|
bedankt heb er al paar keer mee gevaart ( zonder aas erin ) maar hij licht mooi in het water en vind dat die aardig snel gaat alleen 1 nadeel zit geen tas by :-s |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
O.... dat is wel jammer ja. Zijn die niet te koop?
|
|
|
|
|
nej maar de tas van de ultimate baitcruser past er strak omheen .. kijken of de naaister de rits nog iets kan verzetten dan gaat het is fijner |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Prologic thermo jas max 4
[img]http://www.bergsma-online.nl/pics/SurvivorJacket1[1].gif[/img] |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jerry schreef:Prologic thermo jas max 4
[img]http://www.bergsma-online.nl/pics/SurvivorJacket1[1].gif[/img] is het wel het weer voor nu ja!! ik heb 2 nieuwe fox hengel sleeves moeten halen was de mijne vergeten met in alle haast opruimen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
lekker voor in Frankrijk.
ook nog eens 20 kilo RR & Pineapple boilies Dip Liquid Sticks en pop up
morgen nog even naar koster |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie boot carp 93, we hebben deze ook op het oog maar dan met de fishfinder. Lijkt me een super boot, twijfel nog tussen deze en de navigator |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
ronald kingma schreef:mooie boot carp 93, we hebben deze ook op het oog maar dan met de fishfinder. Lijkt me een super boot, twijfel nog tussen deze en de navigator Jij ook al?? |
The Baits |
|
|
|
|
haha okej dan ja ik koop er later nog een fhisfinder op anders vond ik het te duur worden |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ja natuurlijk snap ik, wij gaan er ook voor sparen hoor, hahahaha, ik mis nog steeds die geldboom |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Hoppaaa! nieuwe molen voor onder mn penhengel! Toppieeee |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
2 3 & 4 september 15 % korting bij faunaland zunnebeld |
|
|
|
|
|
dat was al bekend morgen me winterskin ophalen voor me eclips |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
ja maar voor degene die het nog niet wisten |
|
|
|
|
|
heb net me winterskin opgehaald voor me fox eclips verder nog wat bollen en het nieuwe systeem van solar ( weed effect ) toch maar is proberen.... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Zaterdag een nash monster cradle gekregen van me schatje dinsdag een 4de hengel opgehaald 18e naar grosley met het vrouwtje voor 3 nachten |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
wl vangen Ron, ben heel benieuwd naar de foto's en naar het verslag als je terug bent..... Welke stek heb je op Grosley???? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.