40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
een foto van de fox black label mk11. vind m zelf echt super. F.K heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hij is zeker vet! Het is overigens een MK3 hanger! Ik heb hem voor volgende week ook in een stukje gepland. Je bent me voor Floris! haha. Goed bezig!
|
|
|
|
|
Toch wel. Je word er niet wijzer op.
Nieuwe mk11. Mk111 iluminated mk111. Pff.
Haha thx. als de prijs net zo meevalt als de hele black label serie dan ga ik m zeker aanschaffen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
kan iemand mij dan uitleggen hoe die werkt, want zo als ik de foto nu zie lijkt het net of dat dat ijzertje helemaal dicht is of ligt dat aan mij?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
@GuusN : het clipje springt automatisch open als je aanslaat Swingers zien er wel goed uit, maar Fox kennende is het weer overpriced voor wat het feitelijk is. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
@jorden. De black label prijzen vallen heel erg mee hoor.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Maar op de foto is een beschadigt? Ik zie door het zwarte allemaal lichteren stukjes
mvg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Guus N schreef:kan iemand mij dan uitleggen hoe die werkt, want zo als ik de foto nu zie lijkt het net of dat dat ijzertje helemaal dicht is of ligt dat aan mij? Ha die Guus, dat lijkt maar zo Die metalen lijnclip zit aan 1 kant van met een scharniertje (er zit een klein asje doorheen als draaipunt) en aan de andere kant met een magneetje. Zodra je aanslaat of de hengel oppakt dan laat de magneet de clip los en schiet je lijn los. Ik heb die MK3 ook, die line release werkt perfect zo. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 mei 2012 15:21:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.