10 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
Hallo heren,
Ten eerste zit ik nu momenteel aan de waterkant met garlic boilies. Kom ik toevallig een potje powerbait tegen (forelvissen) stinkt en ruikt als een gek. Zal ik dit proberen of is dat slecht voor de karper? En dan als extra. erbij natuurlijk
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik zou zeggen: niet waagt, niet wint! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Het hangt er natuurlijk vanaf op wat voor soort water je vist. Is het een water waar je moeilijk karper vangt, zou ik persoonlijk meer voor het vertrouwde aas gaan. Zelf heb ik hier een water waar ik met de pen op 1 uurtje wel 2 of 3 karpers kan vangen. Als ik hier gewoon een dagje ga vissen heb ik er ook gemiddeld 3 of 4. (soms ook minder uiteraard). Dit omdat aanbeten op de pen veel secuurder en sneller worden waargenomen, een karper dat een haak opneemt zie je dit al. Dit zie je niet als een karper onderwater je haak opneemt, aangezien je lood niet verplaatst word. Als je op zo een water vist zou ik het zeker eens proberen. Op moeilijkere wateren zou ik dit persoonlijk zelf niet zo zeer direct uittesten. Indien het goed werkt op 'makkelijke' wateren kan je dit ook eens inzetten op de moeilijkere bevisbare wateren. groeten |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.