20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Ik zag vandaag deze deal staan en ik wou wat meer weten over deze stoel, op internet stond niet echt veel informatie over deze stoel. Hebben er mensen deze stoel in hun bezit of van dit merk, en wat zijn hun ervaringen ermee? Deal:http://visdeal.nl/deals/...light-karperstoel-deluxeHopen dat jullie me snel kunnen helpen vanwege de deal binnen 2 dagen weg is Eigenschappen: •Gewicht ca. 6,5 kilo •Zitvlak ca. 60cm breed x 60cm diep •Rugleuning ca. 60cm breed x ca. 65cm hoog (tevens ongeveer de transportmaat) •Stoelhoogte variabel tussen ca. 33 en 43cm instelbaar •Een karperstoel van WiWa-Fishing, die niks te wensen overlaat! •100% Nylon (bekleding)
|
|
|
|
|
Ik vond dit wel een leuk prijsje met 6 euro verzendkosten, voor hoeveel verkoop je de stoel Henk ?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
|
Ja ik heb hem toendertijd gekocht. Tot nu toe werkt alles nog perfect, alleen een kussentje om je rug te ondersteunen is nog wel fijn bij deze stoel
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.