logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronalddehoog  
#1 Gepost : zondag 20 mei 2012 17:03:25(UTC)
ronalddehoog


40 ponder

Lid sinds: 10-2-2012(UTC)
Berichten: 1.064

Bedankjes: 2 keer
Hallo,

Mijn zwager begon van de week over dat hij wel weer eens een keer in het lage bergsche bos(vlakbij Rotterdam) wou vissen. Hier is 1 of 2 jaar geleden volgensmij ook een massale vissterfte geweest. Maar nu schijnt er al weer aardig vis te zitten en de eerste 30ers zijn al weer gevangen.
Zijn er mensen met ervaring op dit water? Het schijnt er ook altijd druk te zijn?

Ben benieuwd of hier mensen zijn met ervaring op dit water.

Groeten, Ronald
Voer geen oorlog, voer de vissen.
Sponsor
Ruud Gosselink  
#2 Gepost : maandag 21 mei 2012 01:28:39(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

Wij noemen het hier ''de camping'' Het is echt ongelooflijk druk. De afgelopen 4 dagen was elke stek bezet en ook op plekken waar normaal niemand zit stonden nu de pluutjes. Dank aan het artikel in het visblad.
Er is inderdaad een flinke sterfte geweest en veel van de grotere vissen hebben het loodje gelegd. Er wordt inderdaad weer over dertigers gesproken. Ik heb er in maart twee keer een nachtje gezeten en had een twintiger, verder alleen brasem..
Ik heb er drie en vier jaar geleden twee leuke seizoenen gehad. Met wat meer moeite dan gemiddeld was een nacht met 8 vissen geen uitzondering. En dat op 5 minuten van huis. Verleden jaar ben ik er nauwelijks geweest, ondanks de sterfte werd het steeds drukker.
Wanneer je er 's nachts wil vissen heb je een nachtvispas van de federatie nodig, ook in de zomermaanden. Levertijd: twee weken. http://www.sportvisserij...l/?id=50&page=detail
Er wordt regelamtig gecontroleerd door boa's. 's Nachts is alleen een plu toegestaan, geen tent of overwrap. Wanneer je wil gaan geef je tegen die tijd maar een pm.
UserPostedImage
andre van der kraats  
#3 Gepost : maandag 21 mei 2012 22:29:58(UTC)
andre van der kraats


20 ponder

Lid sinds: 9-1-2012(UTC)
Berichten: 370
Man
Nederland

Alles wat je wilt en moet weten heeft Ruud beschreven ik kan er niks anders van maken.Niet eens
Enjoy every day it never comes back!!
ronalddehoog  
#4 Gepost : maandag 21 mei 2012 23:02:45(UTC)
ronalddehoog


40 ponder

Lid sinds: 10-2-2012(UTC)
Berichten: 1.064

Bedankjes: 2 keer
Bedankt voor de info Ruud, ik zal het er nog eens met mijn zwager over hebben voordat we gaan.Tong Want dan moet ik ook nog weer zo'n pas bestellen.
Voer geen oorlog, voer de vissen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.