25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Wat halen jullie allemaal uit de kast met het goede weer zoals de laatste afgelopen dagen, komende dagen ? om een visje te kunnen strikken? De vraag die bij velen luid natuurlijk. zelf vis ik op een 4 hectare groot water met enorm veel wiergroei, soms tot 4 meter soms tot 1 meter.. de kant waar ik kan vissen staat overal wier, in eerste instantie hoe zouden jullie hier vissen? optie van wier vrije plekken zoeken kan Niet want die zijn er ook niet op de dieptemeter te zien en op de boot zelf ook niet. enig idee hoe jullie dit zouden aanpakken ? |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Met dit weer concentreer ik me vooral op het drijvend vissen, ik schaf dus weer hondenbrokken aan Over je vraag, is het niet mogelijk om zelf op een stuk van 1,5 m2 het wier eruit te halen d.m.v een hark en een waadpak? |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
DannyW schreef:Met dit weer concentreer ik me vooral op het drijvend vissen, ik schaf dus weer hondenbrokken aan Over je vraag, is het niet mogelijk om zelf op een stuk van 1,5 m2 het wier eruit te halen d.m.v een hark en een waadpak? Overal 3 a 4 meter diep.. niet echt de kans .. en het is ook een streng water.. anders had ik er wel in gegaan |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.