10 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 75
|
ik zoek een plaats waar ik een weekendje kan gaan vissen in belgie en waar er mogelijk ook kan geslapen worden met een soort van bungalowhutje ofzo kunnen jullie mij helpen? alvast bedankt
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
nicow schreef:ik zoek een plaats waar ik een weekendje kan gaan vissen in belgie en waar er mogelijk ook kan geslapen worden met een soort van bungalowhutje ofzo kunnen jullie mij helpen? alvast bedankt zie enkele toppics hieronder : de ardennen word een water aangehaald waar VEEL karper zit maar niet al te grote, een kg of 6 ook dikkere maar vooral rond de 6kg. heb er 6 jaar geleden 30 op een dag weten te vangen. Grtz |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 75
|
michiell_ schreef:nicow schreef:ik zoek een plaats waar ik een weekendje kan gaan vissen in belgie en waar er mogelijk ook kan geslapen worden met een soort van bungalowhutje ofzo kunnen jullie mij helpen? alvast bedankt zie enkele toppics hieronder : de ardennen word een water aangehaald waar VEEL karper zit maar niet al te grote, een kg of 6 ook dikkere maar vooral rond de 6kg. heb er 6 jaar geleden 30 op een dag weten te vangen. Grtz amai dat is wel veel he kzal es zoeken opt forum alvast bedankt !!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.