CarpFeeling Crew Lid sinds: 2-2-2011(UTC) Berichten: 43
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hallo allemaal, Ben al weer een tijdje aan het lezen en af en toe wat schrijven hier en het bevalt mij wel. In tegenstelling tot andere forums waar ik vroeger heel actief was lijkt er hier meer respect te bestaan voor elkaar. Hopen dat dat zo blijft. Over mij: Ik ben 37 jaar oud, vader van een bloedmooie dochter van 6 maanden. Tegenwoordig werk ik met veel plezier als vouwwagen verkoper bij een mooi bedrijf in Noord Holland. Ik heb 8 jaar lang met veel plezier in de hengelsport branche actief geweest en daar de nodige extra kennis opgedaan en veel interessante mensen ontmoet, velen van jullie zullen mij wel kennen. Ik vis al sinds ik een klein jochie was. Eerst op de witvis, daarna snoek en halverwege de jaren 90 ben ik op de karper overgestapt. De laatste jaren ben ik mijzelf weer helemaal terug aan het vinden in de roofvisserij en het method feederen, hoewel dat niet betekend dat de karper niet bevist wordt. Ik ben gek op penvissen, method feederen gericht op karper en korte Frankrijksessies. Ik ben ernstig aan het overwegen om binnenkort Frankrijk eens heel anders aan te pakken, namelijk vanaf een vaste slaapplaats(hotel of camping) er op uit te trekken met de pen / method. Lijkt mij erg uitdagend en weer eens wat anders. (ultralite) Qua materiaal behoor ik tot de 'ronduit debielen' onder ons die echt veel te veel hebben en gewoonweg te ver gaan. een voorbeeld hiervan is 3 tenten, 4 rodpods, 8 delkims en meer dan 35 hengels (waarvan 11 voor de karper) met allemaal een eigen molen/reel, een boiliestraatje etc etc. Groeten Bob Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 mei 2012 16:26:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Pappa is vissen..... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Welkom bij CF Bob
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
he bob welkom hier op carfeeling je doet toch bog steeds iets in de hengelsport ? botenverhuur. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Bob en we zullen vast veel hebben aan je ervaringen. verder ben ik benieuwd naar je methode van vissen met de pen in Frankrijk, succes en laat het weten |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Bob Ik wens je heel veel plezier hier en dat we maar veel van elkaar kunnen leren. M.v.g. Erwin
|
|
|
|
|
ericesv schreef:he bob welkom hier op carfeeling je doet toch bog steeds iets in de hengelsport ? botenverhuur. Klopt Eric, de rubberbootverhuur doe ik nog steeds. Grappig om dat te vergeten terwijl er gisteren weer een de deur uit ging naar de ebro. Groeten Bob |
Pappa is vissen..... |
|
|
|
|
ronald kingma schreef:Welkom Bob en we zullen vast veel hebben aan je ervaringen. verder ben ik benieuwd naar je methode van vissen met de pen in Frankrijk, succes en laat het weten Ronald, ik bespeur ook een 2e artikeltje voor op cf... ik hoop dit jaar nog tijd te vinden om te kunnen gaan maar dat zal heeeeel moeilijk worden aangezien ik net een nieuwe werkgever heb en nog geen vrije dagen . Heb al wel wat voorwerk gedaan en wat dingen geprobeerd de afgelopen sessies en het heeft duidelijk potentie dus het is niet een enorme gok. Het beoogde gebied is al verkend. |
Pappa is vissen..... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2012(UTC) Berichten: 370
|
Welkom op CF!! |
Enjoy every day it never comes back!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Bob op Carpfeeling! Veel plezier op de site!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom op CF, Bob enne Quote: Qua materiaal behoor ik tot de 'ronduit debielen' onder ons die echt veel te veel hebben en gewoonweg te ver gaan. een voorbeeld hiervan is 3 tenten, 4 rodpods, 8 delkims en meer dan 35 hengels (waarvan 11 voor de karper) met allemaal een eigen molen/reel, een boiliestraatje etc etc. Daar herken ik mij zelf niet in. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Welkom! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 117
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
welkom op cf
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Welkom op CF, Bob enne Quote: Qua materiaal behoor ik tot de 'ronduit debielen' onder ons die echt veel te veel hebben en gewoonweg te ver gaan. een voorbeeld hiervan is 3 tenten, 4 rodpods, 8 delkims en meer dan 35 hengels (waarvan 11 voor de karper) met allemaal een eigen molen/reel, een boiliestraatje etc etc. Daar herken ik mij zelf niet in. Niet henk? Dan herken je je vast ook niet in: voerboot, zodiac, kajuitboot, aluminium snoekboot, 3 dieptemeters, Saris aanhangertje, Karsten tent, stationwagen met skibox en een opslag waarin je echt je reet niet kan keren. |
Pappa is vissen..... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
welkom! |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
welkom!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
|
|
Pappa is vissen..... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.