CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
M'n beide kids willen af en toe mee en met z'n drieen in m'n huige 2-man bivy past niet:-( Dus heb ik nog een 1-man bivy nodig voor er bij, tegelijk leek het me handig deze eventueel te gebruiken voor mezelf als ik een snel nachtje wilt doen of als shelter tijdens een day trip. Kwam deze van soul tegen die me wel wat leek, http://www.henkkoster.nl.../61932441/Products/08738Iemand ervaring mee of andere tips/aanraders ? Gezien het een tweede tent is wil het budget beperkt houden tot iets van 150 euro, zeker onder de 200
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Er loopt een specifiek draaje over Bivvy's etc in het Review-forum Misschien zit daar iets bij voor je? linkje naar het TOPIClaat maar even weten welke het is geworden en waarom
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een ander idee zou het volgende zijn:
Je houdt zelf de huidige en voor je kids koop je voor een klein prijsje een gewoon tentje bij de V&D ofzo. Dat scheelt je een hoop knaken.
2 nadelen: *ze hebben een tent wat niet altijd mag aan de waterkant; *je hebt hiermee géén kleine bivvy voor jezelf voor tijdens korte sessie.
Het is misschien niet helemaal wat je zoekt, maar je geeft je geld maar 1 keer uit natuurlijk, zeker in deze tijden voor sommigen onder ons.
sucses.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Bij ons word alleen een donkere karpertent gedoogd, dus een gewoon kampeertent gaat hem niet worden:-(
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Zal vast niet veel mis mee zijn.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hoi Edwin ik heb nog een Ultimate cheyenne Alife ( camo ) met nieuwe ultimate overwrap compleet met steunen,grondzeil en haringen.voor 100 euro kun je deze in maastricht komen ophalen.grt breur.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Beste Edwin , Ik heb zelf de STI Brolly van JRC prima brolly waar je ook nachtsessies mee kan doen + hij is erg ruim van binnen als je het mij vraagt een aanrader b
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.