20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Wat is jullie favoriete aas voor het penvissen?
mijnes zijn:
1. Blikmais 2. 10 tot 15 mm pop-up 3. Wormen |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
mijne dan ook haha happen |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
voor mij de volgende:
- Mais uit blik - broodpluim - Frolic aan de hair.
voeren met mais, Frolic en allerhande peulvruchten
gr. Tim,
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
1e zachte honde brokken(die olie dingen) 2e particel mix tijgers mais hennep 3e kikker ewten gekookt in tomaten soep!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
1e mais uit blik 2e pellets 3e broodpluim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
torenhoog als favoriet op de 1ste plek natuurlijk de blik mais op een goede 2de plek de vlok gemaakt van witbrood en op de 3de plek drijvende pellets of Soft Hook Pellets |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat niemand de oude vertrouwde aardappel opnoemt.....hier is toch wel zo veel karper mee gevangen. Kant en klare krieltjes, even koken en klaar.
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Dat niemand de oude vertrouwde aardappel opnoemt.....hier is toch wel zo veel karper mee gevangen. Kant en klare krieltjes, even koken en klaar. met aardappelen mag eigelijk niet meer gevist worden toch? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Waarom niet?? Wat is er aan mij voorbij gegaan? Misschien op sommige verenigings wateren?
Erwin
|
|
|
|
|
ik zelf vis weleens met die voorgekookte partjes of mini krieltjes. prima aas alleen vind ik de hard/zachtheid wel heel belangrijk. te harde aardappels kan nadelig zijn bij het aanslaan. bij te zachte aardappels is werpen lastiger. die krieltjes en partjes uit blik of pot zijn naar mijn mening vaak iets te zacht en werpen is daarmee lastiger als je ze op de haak vist. vis je in de polder en hoef je amper te gooien dan is dit wereldaas!
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Waarom niet?? Wat is er aan mij voorbij gegaan? Misschien op sommige verenigings wateren?
Erwin heb eens gehoord dat het water hier door verzuurd en dat er daarom afgeraden wordt om er mee te vissen |
|
|
|
|
Ik denk dat dat een besluit is van een vereniging. Ik denk trouwens dat het water eerder verzuurd van 10 tallen kilo boilies die soms dagen liggen te rotten in een water dan wat aardappels. Dit zachte aas wordt ook wel door witvis weggevreten. Naar mijn weten mag je er nog gewoon mee vissen overal bij ons in de buurt. Gelukkig
|
|
|
|
|
Dan moet ik het ook maar eens proberen. Kun je dat met gewone kan en klare krieltjes? |
|
|
|
|
Natuurlijk. Even koken en klaar is Robbin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
roy pluim schreef:1e zachte honde brokken(die olie dingen) 2e particel mix tijgers mais hennep 3e kikker ewten gekookt in tomaten soep!! (die olie dingen) roy moet jij toch weten als medewerker van een dierenspeciaalZaak. |
|
|
|
|
|
Voor de vissers die graag met Frolic vissen, deze maand tot 29 maart zijn de frolic zakken in de aanbieding bij Pets place voor 2,29 per 1,5kg zak! Doe je voordeel ermee.
gr. Tim,
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
stein jansen schreef:roy pluim schreef:1e zachte honde brokken(die olie dingen) 2e particel mix tijgers mais hennep 3e kikker ewten gekookt in tomaten soep!! (die olie dingen) roy moet jij toch weten als medewerker van een dierenspeciaalZaak. Jah gewoon van die vieze zachte dingen zachte honden of katten brokken
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
1.maples 2.kikkererwten 3.mais
En natuurlijk het pop upje onder de dobber is ook niet te versmaden |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
1) Broodvlok 2) Hondenbrokje 3) Pellet (op de hair)
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
Ik zie hier nog nergens jonge kaas staan :-s Heb ik er nog zat mee gevangen.
1) Kaas 2) Broodpluimpje 3) Frolic
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.