25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hallo, We gaan van de week naar een BTW in Nederland. Maar helaas onze Baitliner voerboot is overleden. Nu denk je makkelijk koop een nieuwe maar er zijn 400 verschillende boten. Nu hebben we al een fishfinder dus echt essentieel is het niet die erbij te kopen. Wie kan mij helpen? Ik ben dus opzoek naar een goede betrouwbare voerboot. Nu ben ik deze voerboot tegen gekomen: Maar er komen nu wel een aantal vragen naar boven. Hoe is het bereik van deze boot? Heeft deze boot zo'n beveiliging als die buiten ze bereik komt? Kan er eventueel later een fishfinder ingebouwd worden? Kortom HELP. Als iemand hier iets over weet, dan hoor ik het graag! Alvast bedankt iedereen |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-2-2011(UTC) Berichten: 25
|
Is technisch exact dezelfde boot als de Mini Baitcruiser van Ultimate. Deze heb ik zo'n vier jaar gehad en nooit problemen. Er kan probleemloos een fishfinder ingebouwd worden. E.e.a. is al voorbereid. Bereik is makkelijk 300 meter en onder gunstige omstandigheden misschien wel meer. Keert niet automatisch terug als accu op is maar heeft wel accuindicator d.m.v. drie lampjes. Als er nog één brand wordt het tijd de accu op te laden. Succes met de aankoop. |
Karpervakantiezoeker.nl, onafhankelijke website met alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties (en meer...). |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-2-2011(UTC) Berichten: 25
|
|
Karpervakantiezoeker.nl, onafhankelijke website met alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties (en meer...). |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Bedankt voor de reactie, ik ga morgen kijken bij zo soul boot Zijn er nog dingen waar ik op moet letten |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
viper icon heb ik al veel goed over gehoord, is ook betaalbaar trouwens ! binnenkort weer wat vakantie werk doen, en er eentje aanschaffen |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kijk ook eens voor de nanotec. geen gezeur met printplaten en gelijk digitaal. dus geen kans dat er een ander op het zelfde kanaal. kijk maar s bij fishfun op de site. heb m zelf ook en bevalt me goed
|
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Davey heb nog een dreamcatcher te koop staan
|
|
|
|
|
Haha je woont mij te ver haha
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Procat MK III |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 10-7-2011(UTC) Berichten: 34
|
heb nog een anatec mono met rf 15 fishfinder alles geheel graupner 1,5 jaar oud
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heb de Soul voerboot 1,5 jaar geleden ook gehad , en vind het echt een prima bootje en heb daar ook geen klachten over. Ik heb de boot inmiddels verkocht aan een neef van mij, omdat ik een tijd geleden een Powercatcher heb aangeschaft. Mijn neef heeft sinds kort in de Soul boot een RF15 fishinder in laten bouwen, en werkt perfect tot 200 meter. De boot zelf zou de 400 meter moeten halen, maar dan zou je je bootje niet meer zien Het enige nadeel van de Soul is dat de Hookrelease alleen maar werk met haakmaat 6 of groter. Alles wat kleiner is blijft haken aan het zwarte lipje. Ik heb zelf altijd me haak in de voerbak neergelegt dus was voor mij niet zo probleem. Bewerkt door de gebruiker maandag 7 mei 2012 13:01:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
Bedankt iedereen! We hebben ervoor gekozen om den anatec te kopen! Inclusief fishfinder
Nogmaals bedankt |
|
|
|
15 ponder Je bent lid sinds:: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
en waar ga je hem halen??
ik heb mijn boot omlaten bouwen bij berns voerboten echt een super service. |
one life live it |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Je kon ook voor een betrouwbare Maverick gaan. Deze boot heeft zich al jaren bewezen. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.