45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
vraagje, welk programma gebruiken jullie voor het maken van een slide show? heb er 1 maar zit geen muziek functie op. dus wou graag weten wie en wat voor programma jullie gebruiken.
mvg, Davey |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Ik gebruik Pro Show Gold Kan je gewoon alles mee grtzzzz Snowy
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Voor een éénvoudige slideshow kun je gewoon windows movie maker gebruiken, zit standaard in je windows en heeft best mooie funktie's en werkt erg gemakkelijk en is inclusief geluid. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Jammer dat jullie niet op een apple werken Die heeft heel veel te gekke programma's voor dit soort dingen.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
We zijn niet allemaal zo vermogend als jij Edwin om een computer te kopen waarbij je ongeveer 3 keer de daadwerkelijke hardware betaald |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
Kees van de Belt schreef:We zijn niet allemaal zo vermogend als jij Edwin om een computer te kopen waarbij je ongeveer 3 keer de daadwerkelijke hardware betaald Ik heb zelf een pc, een gewone pc is ook enorm duur ... als je uptodate spul wil. Een maat van me heeft een Apple ... dat ding werkt super snel en blijft dat doen valt nooit uit en loopt nooit vast ... uiteindelijk zijn kost wel waard. |
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
exclusive-carp schreef:Ik heb zelf een pc, een gewone pc is ook enorm duur ... als je uptodate spul wil. Een maat van me heeft een Apple ... dat ding werkt super snel en blijft dat doen valt nooit uit en loopt nooit vast ... uiteindelijk zijn kost wel waard.[/quote schreef:Dat klopt Exclusive-carp. Het is even sparen maar dan heb je wel wat
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Erwin schreef:Jammer dat jullie niet op een apple werken Die heeft heel veel te gekke programma's voor dit soort dingen. zoals welke Erwin ? Wil mijn maatje helpen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Op Apple gebruik ik iMovie, After Effects en Final Cut Pro. Deze laatste twee zijn voornamelijk geschikt voor film, maar je kunt er ook zeker leuke slideshows mee maken. Vooral de effecten zijn unlimited.
Op w*ndhoos kun je met Movie Maker een prima slideshow in elkaar zetten. |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
Wanneer je op een apple werkt is een programma als keynote uitermate geschikt. Zeer gebruiksvriendelijk, gave effecten en het heeft heel veel mogelijkheden. Ook de door Julien benoemde programma's zijn erg gemakkelijk al heb je voor sommige iets meer kennis over de programma's nodig.
Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Erwin schreef:Wanneer je op een apple werkt is een programma als keynote uitermate geschikt. Zeer gebruiksvriendelijk, gave effecten en het heeft heel veel mogelijkheden. Ook de door Julien benoemde programma's zijn erg gemakkelijk al heb je voor sommige iets meer kennis over de programma's nodig.
Erwin Hmmm, Keynote is meer in de trant van Powerpoint. Niet mijn ding. Erwin, probeer iMovie eens. Daar heb ik de slideshows van Stein ook mee gemaakt. Hieronder staan ze: Morocco - Bin El Ouidane - Deel 1Morocco - Bin El Ouidane - Deel 2Bewerkt door de gebruiker maandag 8 maart 2010 11:12:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
Ik werk ook wel eens met imovie hoor. Niet zo vaak, maar vooral voor het monteren van films. Even een slide show maken doe ik meestal in keynote. Snel, gemakkelijk en mooi.
|
|
|
|
|
Ben je er al een beetje uitgekomen?
Erwin
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.