CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Wat is "veilig vissen" toch mooi...
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
.... zeker als het blijkt te werken.. :-) Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 mei 2012 00:39:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Welke knoop is dat? Wel keurig netjes gehaakt! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 mei 2012 00:41:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
dus als ik het goed begrijp, uit de foto's te zien, heb je dus eerst een losser gehad die met je onderlijntje rond zwom, en die heb je daarna nog een keer gehaakt en toen had je je onderlijntje weer terug?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
peter servais schreef:Welke knoop is dat? De "6-dagen-hiervoor-gehaakte-vis-maar-op-de-knoop-van-de-hoofdlijn/free-fall-gebroken-en-opnieuw-gehaakt-vis"-knoop. Ja, het is niet de meeste makkelijke naam en je zult m niet snel vinden op Google.. ;-) Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 mei 2012 00:43:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Guus N schreef:dus als ik het goed begrijp, uit de foto's te zien, heb je dus eerst een losser gehad die met je onderlijntje rond zwom, en die heb je daarna nog een keer gehaakt en toen had je je onderlijntje weer terug? Exact!.. Denk overigens dat ik de Piet Vogel Duranium maar niet meer gebruik. Na de knoopbreuk, trok ik de lijn nog 3x achter elkaar op de knoop naar de vaantjes.. gelijk maar van de spoel gehaald (was gloednieuw- de nieuwe bruine versie.. denk dat ik Piet eens mail). En ja, bij elke poging nog een grotere klodder spuug tijdens het aantrekken erop gedeponeerd... Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 mei 2012 00:48:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ik moet wel zeggen dat beide haken egt perfect in de mond zitten dus je knoopkunsten zijn goed!
|
|
|
|
|
Guus N schreef:ik moet wel zeggen dat beide haken egt perfect in de mond zitten dus je knoopkunsten zijn goed! Ze zaten echt vrijwel strak tegen elkaar aan/naast elkaar.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
lijkt wel beetje op darten haha
en als je een andere knoop maakt? |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb ook een keer een dubbelgehaakte karper gevangen |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Blijft maf. Veel mensen zeggen / denken dat een gehaakte vis zich een tijdje niet meer laat vangen. Dit bewijst weer het tegendeel. Arnold en ik hadden een aantal weken geleden ook minimaal 2 dikke vissen gedubbeld in 1 week vissen....
Na een nare ervaring gaan ze gewoon weer door waar ze mee bezig waren, namelijk eten.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Erwin schreef:Blijft maf. Veel mensen zeggen / denken dat een gehaakte vis zich een tijdje niet meer laat vangen. Dit bewijst weer het tegendeel. Arnold en ik hadden een aantal weken geleden ook minimaal 2 dikke vissen gedubbeld in 1 week vissen....
Na een nare ervaring gaan ze gewoon weer door waar ze mee bezig waren, namelijk eten. dan zit het wel goed met het aas |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Wat is "veilig vissen" toch mooi...
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.