CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
The Beast Water Terminator
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Ik zoek eigenlijk 2 van deze piepertjes, uit nostalgie etc.. Iemand die er voor een zacht prijsje van af wil? Het gaat niet om de digitale uitvoering (met het display) b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Hey Ron en Ray..weten jullie waar die schermpjes voor dienen?.. met andere woorden wat lees je daar op af..(waarschijnlijk niet veel want ze zitten recht onder je blank...haha) maar zonder gekheid ik ken ze niet en vraag het mij dus af...
hoor het graag!..
grt Marc |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
|
Marc, op de displays komt zoiets als "Fish On!" te staan bij een run, en dan een zwemmend visje of iets dergelijks Vrij kansloos dus, maar toen was dat helemaal geweldig. Je had ook FBI piepers die ook zo'n display hadden. Ron, ik zoek ze juist zonder display, als deze : http://link.marktplaats.nl/556486171Alleen dan voor weinig, en ik wil er geen 3 als het niet hoeft. Dit waren de eerste betrouwbare piepers die ik heb gehad, vond ze wel leuk voor op de boot. Heb daar geen duur spul met draadloze ontvanger nodig, heb helaas geen cruise schip dus zit altijd dichtbij Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 mei 2012 16:40:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Okay bedankt Ray, zat me al af te vragen wat daar nou voor info op zou kunnen staan..bedankt voor je reactie!
grt Marc |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Zie nu NIET staan mijn excuses waren ook top dingen en gingen ook gruwelijk hard |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
17.50 is best wel goedkoop toch??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Ze kostten vroeger 39 gulden per stuk... En t is voor mij meer een hebbedingetje dan een must. En de man op mp wil ze alleen per 3 kwijt :-(
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
The Beast Water Terminator
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.