25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
is een bak van 70 liter ook genoeg of is dat veel te klein, want ik ben van plan om dit ook te gaan doen!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
is zat hoor let er alleen op dat dr een goeie zuurstof pomp in komt. ik heb n u een splinternieuwe pomp gehaald voor een bak van 1000 liter. mijne ius 400 liter maar het is altijd goed om extra achter de hand te hebben zeg maar. heb je wel een filter? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
nee dat niet, maar een vriend van mij heeft een aquarium van 70 liter en ik denk dat daar wel een filtertje bij zit maar zo niet, waar zou ik deze kunnen kopen?
|
|
|
|
|
in een aquarium speciaal zaak ofzo de vissen groeien hier als kool in ieder geval!!!! we hadden verwacht dat meer dan de helft het niet zou overleven maar echt elk eitje is uitgekomen en zit hier nu met ruim 150 vissen haha..... het voer vliegt er door maar binnenkort maar even wat vis uit de bak halen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
en hoe doe je dat straks als ze groter zijn? en met water verversen, pak je dan water uit dat meer of plas? of kan het bijvoorbeeld ook dat als je vissen eitjes uit een plas haalt en bijvoorbeeld 50% van dat water pakt en 50% uit een ander water. en dan nog een vraag. als ze eenmaal wat groter zijn moet je ze dan uitzetten in het water waar je ze uit hebt gehaald of kan dit ook in een ander water?
|
|
|
|
|
hier een filmpje van de pappa's en de mama's van de kleintjes uit me bak
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooi om te zien!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mooie goudvis zwemt daar, Lodewijk! |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Guus N schreef:en hoe doe je dat straks als ze groter zijn? en met water verversen, pak je dan water uit dat meer of plas? of kan het bijvoorbeeld ook dat als je vissen eitjes uit een plas haalt en bijvoorbeeld 50% van dat water pakt en 50% uit een ander water. en dan nog een vraag. als ze eenmaal wat groter zijn moet je ze dan uitzetten in het water waar je ze uit hebt gehaald of kan dit ook in een ander water? Dan kunnen ze hier in de vijver worden uitgezet |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Erg leuk om te zien dat er nog meer mensen zijn die dit doen. Heb zelf een aantal volschub spiegeltjes in mijn vijver zwemmen en nog wat eigen kweek van mijn koi's.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-1-2013(UTC) Berichten: 5
|
Hallo, ik wil in de lente ook karpers kweken. Kan of (wil) iemand een lijstje maken hoe en wat jullie gevoerd hebben ?
Mvg
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.