15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Medevissers, ik las op een ander karperforum iets over vitamine bruistabletten, nu heb ik een buisje van die dingen gekocht en er 1 in een glas gegooid en dat bruist idd als een tiet. de tablet lost op en de deeltjes knallen omhoog, ik denk dat de vis die in de bovenlagen zwemt er best door aangetrokken kan worden.en slecht voor de vissen zal het denk ik niet zijn want het zijn vitaminen. wat denken jullie hiervan? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 april 2012 11:21:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Is dit gepost geweest op 1 april ? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
heb het ook wel eens ergens gelezen. waarom niet. met zon citroen smaakje. is het zelfde als die chain reactors.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Leuk voor karpers met een kater. Lost in 20 seconden op en dan heb je niks meer. Kun je beter bewaren tot je zelf een kater hebt.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Gijs van de Groep schreef:Medevissers, ik las op een ander karperforum iets over vitamine bruistabletten, nu heb ik een buisje van die dingen gekocht en er 1 in een glas gegooid en dat bruist idd als een tiet. de tablet lost op en de deeltjes knallen omhoog, ik denk dat de vis die in de bovenlagen zwemt er best door aangetrokken kan worden.en slecht voor de vissen zal het denk ik niet zijn want het zijn vitaminen. wat denken jullie hiervan?
perfect voor een kunstgebit |
groet erik |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
vindt het wel een goede gedachtengang... maar misschien is olie met additieven tijdens de warmere maanden nog net iets effectiever? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
diesel schreef:Gijs van de Groep schreef:Medevissers, ik las op een ander karperforum iets over vitamine bruistabletten, nu heb ik een buisje van die dingen gekocht en er 1 in een glas gegooid en dat bruist idd als een tiet. de tablet lost op en de deeltjes knallen omhoog, ik denk dat de vis die in de bovenlagen zwemt er best door aangetrokken kan worden.en slecht voor de vissen zal het denk ik niet zijn want het zijn vitaminen. wat denken jullie hiervan?
perfect voor een kunstgebit daar gebruik ik dit voor
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.