15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Medevissers, kan iemand mij uitleggen wat het verschil is van deze twee systemen? mijn inziens is er geen verschil. ik hoor het graag.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Instant drag = quick drag Baitrunner = bite 'n dragrunner
Merken gebruiken verschillende termen voor hetzelfde principe. Zoiets? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
David,
ik bedoel de werking van deze systemen,shimano heeft molens met instant drag en baitrunnerspool. maar volgens mij zit er geen verschil in de werking daarvan.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ah, ja lijkt me een kwestie van wat echt nodig is of wat mensen denken nodig te hebben en daarom gemaakt wordt.
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Er zit wel een verschil in
Instant drag maakt gebruik van de slip van de spoel
Baitrunner maakt gebruik van de inwendige gedeelte van de body duwt of trekt de spoel in vrijloop |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Kijk Ron hier kunnen we wat mee, bedankt.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Je hebt alles binnen handbereik slip en baitrunner Nooit meer achter langs moeten d Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 april 2012 14:54:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik vind het 10x niks zon baitrunner en slip in 1.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 7-8-2011(UTC) Berichten: 19
|
Hey Gijs Ik vis met de Ultegra 14000 met de baitrunner uitvoering. Bij dit systeem draai je de grote knop dicht vervolgens stel je met de kleine knop de dril stand af. Na het uitwerpen/uitvaren hengel op de steun dan de grote knop open draaien, hoever open licht aan hoe ver je de baitrunner open wilt zetten een halve slag is al helemaal open. Bij een run de grote knop dicht draaien en je hebt de voor ingestelde dril stand. Ik kan er goed mee overweg en werkt in mijn ogen perfect.
mvg Remco
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
RvG schreef:Hey Gijs Ik vis met de Ultegra 14000 met de baitrunner uitvoering. Bij dit systeem draai je de grote knop dicht vervolgens stel je met de kleine knop de dril stand af. Na het uitwerpen/uitvaren hengel op de steun dan de grote knop open draaien, hoever open licht aan hoe ver je de baitrunner open wilt zetten een halve slag is al helemaal open. Bij een run de grote knop dicht draaien en je hebt de voor ingestelde dril stand. Ik kan er goed mee overweg en werkt in mijn ogen perfect.
mvg Remco Haha, Remco van gool ook hier op Cf? Ik las op carpboard dat je deze molens had. bedankt voor de info, Ron jij ook via PB. Bewerkt door de gebruiker maandag 16 april 2012 11:03:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Nu niet weggooien he die pb ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
En bedankt he Gijs, ik wou hier incognito blijven. Haha en ja ik lees hier nog wel is wat en dacht nu ik zal even reageren. mvg RvG
|
|
|
|
|
Haha jammer joh, veel leuker forum hier dan carpboard, ik heb ook die ultegra 14000 gekocht, wat een kasten van molens zijn dat. P.s vis je nog weleens op de plas?
|
|
|
|
|
hey Gijs Ja ziet er goed uit leuke site. En ja ben zeker nog bezig op de plas, blijft toch mijn thuis water. Jij ook nog bezig daar ? En een goede keus Gijs de Ultegra 14000, ben zeer te spreken over deze molens.
mvg RvG
|
|
|
|
|
Vorig jaar wel wat vis gevangen op de plas maar geen uitschieters qua gewichten. morgen pak ik misschien een nachtje op de plas. de molens zien er echt top uit, goeie keuze denk ik.
|
|
|
|
|
Succes Gijs Ik zie de foto van die mooie vis hier wel voorbij komen. b mvg RvG
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Je bent lid sinds:: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
De Ultegra 14000 zijn zeker top molens. Ga je veel plezier van hebben. Een maatje van mij heeft ze al een jaar of 2 en is er gigantisch over te spreken. Ik vond ze alleen wat groot maar heb nou zelf de Penn Affinity welke volgens mij nog wel iets groter zijn.
|
|
|
|
|
Ik heb de ultegra s weer verkocht,kon er niet aan wennen, heb nu de nieuwe longcast van shimano. lekker ouderwets met de baitrunner achterop;.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.