CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Gebeurtenissen aan de waterkant
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Eventuele gebeurtenissen aan de waterkant meegemaakt ? speciale ervaringen enge ervaringen.. dingens die je niet elke sessie meemaakt. Het begon bij ons maandag op dinsdag. Ik en mijn vismaat besloten om voor het eerst op het kanaal te gaan vissen. Eerst zat er al iemand op onze stek, dus besloten we enkele 100 meter verder te gaan zitten. we begonnen met de boot enkele stekken te zoeken. dit was al snel duidelijk. ieders een hengel in de vaargeul en eentje tegen de eigen kant. alles opgesteld gebeurde het eerste onbedenkelijke voorval. Mijn vismaat zijn rodpod stond niet stevig en zijn voorste deel viel plots het kanaal in. 2 rx piepers met fox mk swingers recht het water in. direct een hengel genomen om hem misschien te haken maar dat lukte niet, ik zei spring het water in.. maar het bleek 3 meter diep te zijn. in zijn onderbroek het water in, ijskoud natuurlijk, na 1 duik raakte hij de bodem niet dus kwam terug uit het water. Nadat ik nog een half uur met een hengel heb proberen zijn piepers/swingers te vangen had ik deze beet, aan zijn swinger. hij was ongeloofelijk gelukkig, en ze werkten nog ook. dat hadden we al helemaal niet gedacht. ik ging even terug en bleek dat onze stek vrij was. dus alles weer naar onze stek brengen. Alle hengels uitgevaren en gevoerd nu maar wachten op de eerste aanbeet. de boten zouden niet varen wegens een feestdag en zouden pas 's morgens rond 7 uur uitvaren. Dit mocht niet baten voordat de eerste boot kwam. ook hadden we een neefje meegenomen van 12 jaar dat 2 jaar vist om mee te kijken en te overnachten tot hij in mijn auto het slot induwde de auto verliet en de sleutels nog in de auto lagen, een ware nachtmerrie.. de auto ging niet meer open, met een touwtje en een haak tussen de deur, lukte niet. Nadat ik een metalen staaf gevonden had en een lusje aangemaakt had, kon ik de deur vanboven ver opentrekken en ontsond er een kleine opening. mijn vismaat rond het slotje, maar brak af.. shit 1 kans nog aan de andere kant, hier mocht het al een geluk wel lukken. al 2 ervaringen dat ik nooit nog al vergeten, toen het ongeveer 2 uur half 3 was stopte er inneens een auto voor mijn auto. Mijn vismaat melde mij dit via de walkie talkie. Moet dit ook nog gebeuren ? een auto om dit uur ? ik startte mijn auto en reed er langs, plots stapte er een vrouw van 28 jaar ongeveer uit met een oudere 50 plusser.. Ik wist al hoelaat het was dus.. niets om bang van te hebben. de boten begonnen tegen onze verwachting in al te varen en hier ging onze hoop, allemaal zwaar geladen boten met een reeks piepen erna. ook de regen bleef niet weg, heel de nacht regen regen regen, dus besloten we rond 9 uur maar op te ruimen.. Hopelijk maak ik iets zoals dit NOOIT nog mee. |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-4-2012(UTC) Berichten: 8
|
hallo ik vind het zo erg wat ik met die aoto heb gedaan alle geluk dat hij daarna nog open ging
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
sessie in je eentje vissen en snacht's ineens een aantal behoorlijk onder invloed zijnde jeugd aan je tent gewoon 13 jaar oud zijn en gek van de pillen door de polder sjouwen je zal in de rivier vallen waar je langsheen loopt gelukkig waren ze niet kwaad van zin en na een biertje en naar ze geluisterd te hebben gingen ze weg wederom in mijn eentje een sessie vissen komen er een aantal dronken lui lang (hoorde ze van ver al aankomen ) waren beduidend minder vrolijk van zin maar daar heb ik altijd een bankstick voor naast de stretcher liggen gelukkig taaide deze ook al gauw af met wat grote woorden zit je op het eemmeer (best groot) zit je met windkracht 8 - 10 op een eiland met een boot waarmee je er eigenlijk met goed weer al amper kwam staat er een of andere dropl*l vanaf de kant roepen om onze papieren toen netjes verteld dat ik niet van plan was om daarvoor in de boot te stappen werd ie boos dus hem toe ar uitgenodigd om naar het eiland te komen zwemmen met zelfde weer op een ander eiland zitten en niet meer terug kunnen omdat de accu van de electromotor leeg is en heeft die droppert de peddels nog in de bus liggen omder de achterbank toen maar een extra nachtje geblankt wederom op het laatste eiland liggen lekker op de stretcher en een volle fluiter krijgen vervolgens een jacht zien liggen tegen je hengeltoppen :( tegen een automatische (op afstand bediende) fietsbrug aanvissen en de bellen horen dat de brug open gaat en een opa met fiets en al erin zien donderen toen maar even in de onderbroek erachteraan heb zelfs zijn fiets nog opgedoken werd wel hartelijk bedankt door een heerlijk ontbijtje toen hij me wakker maakte de volgende ochtend (had ik het toch niet gedroomd) man bleek doof te zijn brug is inmiddels voorzien van slagboompjes
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Gebeurtenissen aan de waterkant
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.