logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Ron van Houtum  
#1 Gepost : donderdag 12 april 2012 10:23:55(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Valt mijn op dat er tegenwoordig veel gereageerd word dat iemand te duur is of iets van aanmerkingen wat de evt verkoop kan schaden.
Misschien de regels wat aanscherpen.
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Sponsor
kroon  
#2 Gepost : donderdag 12 april 2012 10:51:05(UTC)
kroon


30 ponder

Lid sinds: 15-9-2010(UTC)
Berichten: 648

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
mee eens
word er zo niet gezelliger op
steel niet de overheid dult geen concurentie

gr paul
josvanpinxteren  
#3 Gepost : donderdag 12 april 2012 11:50:57(UTC)
josvanpinxteren


25 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 513

goede opmerking Ron...
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!


groeten jos van Pinxteren
diesel  
#4 Gepost : donderdag 12 april 2012 12:30:20(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Dat krijg je als je laagdrempelig wil blijven.....

Zo heb ik ook eens een discussie gehad met iemand van de staf hier die advertenties juist promoten als hij vond dat de prijs te laag was.....


En zeg nou zelf....als je een fatsoenlijke advertentie erop zet,met een paar foto's en een beschrijving met een normale vraagprijs dan komen er weinig zinloze reactie's op...

Ik begrijp best dat sommige kopers altijd het onderste uit de kan willen hebben(en dat dat vervelend is) ,maar daarintegen zijn er ook verkopers die hun waren voor bijna nieuwprijs willen verkopen(wat nog vervelender is).

Ikzelf vind het prettig als ik lees dat iets wat aangeboden word hier op het forum, ik in de winkel voor mischien 2 tientjes meer nieuw kan kopen...

Ik lees liever dat mensen die hier dagelijks schrijven mij op de hoogte brengen van een eventuele miskoop,dan een miskoop kopen van iemand die hier bijvoorbeeld alleen schrijft om te verkopen...


Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 april 2012 12:31:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

groet erik
Mister X  
#5 Gepost : donderdag 12 april 2012 13:26:39(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@diesel Geef je helemaal gelijk zijn 2 soorten mensen 1 zakken vullers proberen een
leeg blik met inhoud te verkopen! 2 mensen die elkaar echt willen helpen. Beseffen
gezien de staat van het product wel of geen gerantie, passen hier de prijs op aan!

@Ron Wanneer een product voor 1 belachelijke hoge prijs wordt aangeboden "kan" je
hier wat van zeggen i.v.m nieuw prijs en gerantie. Het is aan hem/haar of hij of zij
hier wat mee wil doen? Begrijp mij niet verkeerd dat moet de verkoper helemaal zelf
weten. Belangrijk uit welk standpunt geef je commentaar dwarsbomen van verkoper of
opbouwende kritiek? Valt mij wel op mensen schieten snel uit zijn/haar schoenen m.b.t
argumentatie reacties. Geeft blijk prijs is een de hoge kant of echt oprecht geiriteerd Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 april 2012 13:30:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

leen  
#6 Gepost : donderdag 12 april 2012 20:46:16(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Ron van Houtum schreef:
Valt mijn op dat er tegenwoordig veel gereageerd word dat iemand te duur is of iets van aanmerkingen wat de evt verkoop kan schaden.
Misschien de regels wat aanscherpen.


Ach, wat mij dan weer opvalt is dat des te korter de aanbieder lid is, des te "groter" de discussie.

Ik heb er geen problemen mee overigens omdat het zelden tot nooit uit de hand loopt. En als dat zo is, heeft dat niet perse met het aanbod-topic te maken maar meer met het "iets te snel in de kuif gepikt voelen".
Dus wat mij betreft geen aanpassingen (zeker niet zoals op KWO, waar reageren in het geheel niet mogelijk is).
ronald kingma  
#7 Gepost : vrijdag 13 april 2012 21:03:59(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Reageren mag en discussiëren ook zolang de bewoording maar netjes blijft. Je kunt in mijn ogen best veel zeggen hier zolang het maar netjes blijft. En een mening mag niet overheersen maar moet onderdeel zijn van een topic en zeker niet aanstootgevend


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
leen  
#8 Gepost : vrijdag 13 april 2012 21:08:37(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
ronald kingma schreef:
Reageren mag en discussiëren ook zolang de bewoording maar netjes blijft. Je kunt in mijn ogen best veel zeggen hier zolang het maar netjes blijft. En een mening mag niet overheersen maar moet onderdeel zijn van een topic en zeker niet aanstootgevend


Like
ericesv  
#9 Gepost : vrijdag 13 april 2012 23:39:11(UTC)
ericesv


35 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 965
Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
@ron van houten,bedankt was nog niet op de hoogte van dit topic.

@ promise kerel ik probeerde je te helpen excuus als dit verkeerd is overgekomen.

als karpervissen je passie is .
promise2die4  
#10 Gepost : zaterdag 14 april 2012 19:03:16(UTC)
promise2die4


10 ponder

Lid sinds: 13-4-2011(UTC)
Berichten: 84

Ben het hier helemaal mee eens Ron.

mochten mensen iets te melden hebben zonder dat ze interesse hebben laat ze dan gewoon een PM sturen of houdt het voor je..

want door links neer te zetten en zeggen van hier is het goedkoper terwijl het vaak andere item is of net aanbiedingen schiet het niet op en vervuild alleen het topic.

en ericesv, je hoeft je excuus niet aan te bieden hoor ik ben niet boos, ik zal de laatste ziujn die boos is Knipoog

ik ben gewoon direct, maar boos om iets wat mensen zeggen nee niet echt Knipoog so no hard feelings.

Gr.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 april 2012 19:04:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.