CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Visdeal 30/00 Parallelium Polyvilon Fluorocarbon € 19,95
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb hem ook eerste vis die ik drilde was lijnbreuk en de vis dus verspeeld
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
tom de maat schreef:ik heb hem ook eerste vis die ik drilde was lijnbreuk en de vis dus verspeeld Willekeurige plek of toevallig op bv de knoop aan de leadcore. Ik trek die altijd nog even goed aan ter controle. Die breekt dan weleens. Maar als die de test doorstaat, dan is er nooit meer een vuiltje aan de lucht. Weet wel dat bij het aantrekken van een knoop je er echt wel een flinke fluim op moet spugen. Maar dat is inmiddels een 2e natuur geworden ;-). Hij zinkt i.i.g. geval als een baksteen :-).
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
leen schreef:tom de maat schreef:ik heb hem ook eerste vis die ik drilde was lijnbreuk en de vis dus verspeeld Willekeurige plek of toevallig op bv de knoop aan de leadcore. Ik trek die altijd nog even goed aan ter controle. Die breekt dan weleens. Maar als die de test doorstaat, dan is er nooit meer een vuiltje aan de lucht. Weet wel dat bij het aantrekken van een knoop je er echt wel een flinke fluim op moet spugen. Maar dat is inmiddels een 2e natuur geworden ;-). Hij zinkt i.i.g. geval als een baksteen :-). een willekeurige plek
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dan zal het waarschijnlijk een beschadiging van je lijn geweest zijn. Anders is de knoop 9/10keer de zwakste schakel van je systeem |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Visdeal 30/00 Parallelium Polyvilon Fluorocarbon € 19,95
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.