50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
beste carpfeeling collega's! iemand ervaring met deze haken ? voordelen / nadelen ? b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik gebruik deze haken bijna altijd en heb tot nu toe nog geen missers gehad. Het zijn in mijn ogen hele goede haken
Groet,
Danny |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
dreamcatcher schreef:Ik gebruik deze haken bijna altijd en heb tot nu toe nog geen missers gehad. Het zijn in mijn ogen hele goede haken
Groet,
Danny oke toppie!! gebruik je die met de nieuwe teflon coating, of de oude haken nog? b |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik gebruik de haken met teflon coating, dat zijn volgens mij de nieuwe. Heb er van het weekend ook weer een mooi schubje gevangen. Ben er zeer te spreken over. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
dreamcatcher schreef:Ik gebruik de haken met teflon coating, dat zijn volgens mij de nieuwe. Heb er van het weekend ook weer een mooi schubje gevangen. Ben er zeer te spreken over. mooi man , tof om te horen. ik ga donderdag en vrijdag nacht weer. b |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.